fredag 9 november 2007

Hemlighusdetaljer

God morgon å mysig fredag på er!
Inte klokt vad en vecka går fort....snart är det dags för stakarna att titta fram.Idag får ni se lite bilder från mitt badrum...fast bara lite detaljer för själva badrummet är i ett Ej uppvisningsbart stadium.
*LER*

uppe på skötbordet ser det ut så här

Virkade en mössa till toarullen igår...ställde den på ett glasfat.

Denna ställning köpte jag på loppis för några månader sen...tyvärr fattades det några glasflaskor så den får agera tandborstställ nu.Letar efter små genomskiljiga glas istället...men utan framgång.


Läcker tvättsvamp från IKEA



inköpt på HIMLA för något år sen.


Önskar er alla en MYSIG fredag !
Trevlig Helg !
KRAM!



15 kommentarer:

  1. Hej å vad mycket fint du visar,tvättmedels burken är ju dö häftig, för att inte tala om stället för tandborstglasen ,vad påhittigt !!! vad var det mer jo lampan! min dotter bloggat runt lite och var alldeles lyrisk över nån som gjort lampa av form,fattade inte att det var du, håller med dottern det var en ide att härma det !!!! idag skall jag måla mina hyllor till mitt syrum och spraya järnkonsoller vita.Om jag får gjort nåt alls,dottern fick ta bilen själv imorse ,hon tog ju körkortet i förrgår,vet ju att första turen på egen hand e häftig ,men som mamma är man nervös ,skitnervös ha ha /kram o ha de gott Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Välkommen till mig...
    Lycka tili tävlingen!

    Läckra bakelser....
    Mycket vackra saker att beskåda.

    Miamaria

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga saker du visar!
    Gillade mössan till toarullen!!
    Och stället till tandborstglasen!
    Jättekul ide!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Det är kul att piffa till badrummet lite då o då :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  5. Ujjj... så mycket fint...
    Snacka om lyxigt tandborst ställ!!

    Vilken fin lampa du gjort också av sockerkaksformen...vilken kul idé..
    Ha en härlig helg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Vilken söt lampa, kul med egen design...även om du har "lånat" en del av den;-)
    Din tandborstställning är alldeles perfekt...charmig&unik!!!
    Gulligt med mössa till toarullen...och på glasfat dessutom...kan inte bli bättre;-)
    Ha en skön helg och kram/Birgitta

    SvaraRadera
  7. Ville bara titta in och önska skön fredag :-)

    Jag gillar din Tvättmedels-hink skarpt. En sån vill jag oxå ha! Måste kolla om den finns att köpa ngn-stans!

    Ha dé!

    SvaraRadera
  8. Åhh en sån där tvättmedelsburk skulle jag också vilja ha

    SvaraRadera
  9. Vilken snygg burk för tvättmedel...och hihi vilken fin mössa till toarullen..kanon..kram "M"

    SvaraRadera
  10. Vilket fint ställ!
    Indiskan brukar ha vackra teglas,
    som kanske kan passa i ditt tandborstställ?
    Ha en mysig helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Detsamma till dig!Ska käka taccos och kolla på idol hi-hi...kramis Malin

    SvaraRadera
  12. Vilken fin virkad behållare för toarullen du fått till. Avis!

    Och vet du..jag höll på att sätta vattnet här intill i vrångstrupen när jag såg din brors fina kök längre ner på sidan. Kika gärna in på våra köksritning på min blogg så får du se hur otroligt lika de är!!! :-O

    Deras kök ser nästan exakt ut som vi har tänkt oss bygga här i vår.

    Ha en fortsatt trevlig fredag!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  13. Underbara detaljer! Stället till tandborstar är ju bara sååå fint! Önskar dig en toppenhelg! Stor kram!

    SvaraRadera
  14. Mössan till toarullen är såååå söt!!!
    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla