torsdag 7 oktober 2010

~~* ELINS NYA RUM *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag håller på att få till ett nytt rum till Elin.Tapeten har hon själv valt.Först ville hon ha den på alla väggar men jag fick henne att tänka om...lite väl grilligt tror jag det hade blivit med fjärilar i hela rummet.....



Nya fönster i hela huset har vi fått in oxå...SKÖNT med hjälpsamma vänner som ställer upp när maken inte kan göra nånting mer än att dirigera oss andra....hihiii...börjar väl bli dags för operation (LJUMSKBRÅCK) nu kan man tycka.


Nytt golv fick jag lagt in oxå, så lätt det var med klickgolv.Fick tänka till lite när skivorna skulle kapas men bra kvinna reder sig själv..hihihiii


Klippte ut några fjärilar & limmade fast på de vita väggarna


Nu återstår bara foder & lister (ligger på tork).Vitmålade & fina :)
Sen all härlig inredning.

7 kommentarer:

  1. Hej. Tapeten är verkligen jättefin! Smart och snyggt att klippa ut fjärliar till den vita väggen. Snart är det dags att möblera kan jag tro. =)

    SvaraRadera
  2. Säger bara - Vilket underbart flickrum !!! Nilla

    SvaraRadera
  3. Blir jättefint flickrum det där. Kul att möblera när allt är klart.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev! Duktiga du!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Där skulle jag gärna vilja sova, Elin är en lyckans ost. Men ni gjorde nog rätt som inte tapetserade alla väggar.
    Ha en skön helg.
    Kramis Nettan

    SvaraRadera
  6. Hej! Åh vad härligt rum, tapeten är ju underbar, var har du hittat den? kram, tack för en härlig blogg!

    SvaraRadera
  7. Hallå (anonym)
    jag hittade tapeten på RUSTA, glömde skriva det
    99kr rullen :) -25% rabatt...

    Kram Nilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla