fredag 29 oktober 2010

~~* LOPPISFYND & ÄGGMACKA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har gjort ett par mysiga fynd igen...älskar allt som har prickar på sig.Helst rött med vita prickar men annat går oxå bra..


Sockerskål som jag fyndade förra sommaren & kannan hittade jag hos svärföräldrarna nu i veckan....




Knäckemacka med ägg..ÄLSKAR JAG !!!



Men det äter jag inte nu för jag har påbörjat min resa...jag kallar den min "MINUS 40" resa...ja ni läste rätt minst 40 kg ska jag ner.Jag tar det i små portioner om 5kg åt gången.25 kg till sommaren.Hoppas jag lyckas...Första veckan har börjat bra.På måndag är det vägning...återkommer då.



Har funderat på att göra en magoperation flera ggr men kommit fram till att lägga om min livsstil istället.Har läst om så många som inte alls mått bra efter en sån operation så jag gör ett sista tappert försök!
Ha nu en underbar HELG !


12 kommentarer:

  1. Lycka till med dina föresatser! Om man inte kan äta godsaker, kan man ju iaf virka dem. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Heja dig som startar den resan! Lycka till!
    Allhelgonahelgen är väl inte förrän nästa helg? Men kanske är det halloween den här helgen möjligtvis.
    Ha en skön helg hur som helst. =)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som tar tag i kilona. Klart du kommer att lyckas. Jag gillar också prickigt. Dina prickiga saker är jättefina och äggmackan är helt underbar. Kul att du är med i min utlottning.
    Ha en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej! Å så fina fynd och vilken macka =). Duktiga du. Tack för din beställning den är mottagen. Ska börja med alla beställningar ikväll. Maila mig din adress vännen Kram Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Underbar äggmacka hahaha!
    Lycka till med viktnedgången!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  6. Oi amiga querida
    Muito delicados, parabéns!!!!
    Que Deus te abençõe
    Bom fim de semana
    Beijinhos^_^

    SvaraRadera
  7. Det klarar du galant, jag skall kanske följa med dig på din resa. Skulle verkligen behöva få bort ca 25 kg till sommaren. Men det är kämpigt, men du var ju såååå duktig förra gången. Kanke åker jag med på samma tåg, får se vilken station jag hoppar på.

    Ha en riktigt skön helg.
    Kram kram Nettan

    SvaraRadera
  8. Halloj , sikken häftig knäckemacka den var sööt . Kramen // STINA

    SvaraRadera
  9. Du och jag!

    Jag började lite smått redan i augusti, med dagliga promenader och vattengympa en gång i veckan. Och det har börjat ge resultat (mest i centimetrar). Nu är det dags att ta tag i det jag stoppar i mig också.

    15 ska jag ha bort, tänkte jag. Har precis skaffat en paktkompis. En gång i månaden ska vi väga och mäta oss tillsammans. Den som har minskat minst ska ge en överraskning till den andre (bjuda på bio, massera axlarna eller nåt) och när vi är i mål ska vi hitta på nåt riktigt kul ihop.

    Lycka till! Vet att du kan!

    kramar
    /kusin

    SvaraRadera
  10. 40Kg oj det låter som en utmaning..jag skulle vilja gå ner 20,,Härliga saker du hittat ..kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Hej !

    Här var det mysigt att tassa omkring, denna tidiga morgon, jag blev så glad att se alla dina fina virkade saker. Tänk vad många kan massa,toppen att få ta del av. TACK

    SNÖ är det inte vackert o detta är gott för barnen,ut o ha KUL.
    Men kanske litet för tidigt o inte så länge som förra året.

    VILKEN RESA du just har påbörjat,håller tummar o allt som går att hålla, gott att du tar 5 kg i taget.
    Ja vist skulle man vilja vara så stark, för det är ju bara man själv som kan ta tag i detta. men 10 kg skulle nog Hjärtat o kroppen i övrigt TACKA för.
    Jag niger o säger LYCKA TILL
    Kul att träffas i din blogg

    SvaraRadera
  12. Så mycket prickigt och fint du hittat. Jag önskar dig riktigt lycka till på din 40-resa.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla