fredag 22 oktober 2010

~~* VÄNTAN PÅ BUSSEN *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨
I morses när vi gick ut för att vänta på bussen såg det ut så hääääääääär !!!!



Ungarna överlyckliga men inte jag....den förra vintern har etsat sig fast i mitt minne.Jag vill ha sommar & sol.Ja jag vet...bor väl på fel breddgrader då kan man ju tycka....skulle mer än gärna flytta, om jag bara vågat..hihiii..




Förövrigt har jag vart sjuk, är nu bättre.
Alva & Samuel kom till oss förra helgen & det skulle ju bli så mysigt.Men icke då!!
Jag insjuknade i nått jag aldrig vart med om förrut.
ANDNÖD !!! inte ont nånstans, hosta så jag kräktes.Tryck över bröstet...jösses va rädd jag blev!
Så nu blir det krafttag med mitt levene...jag vill ju vara med ett tag till, det är jag faktiskt skyldig mina barn & make...
ÄLSKAR ER MEST !!



2 kommentarer:

  1. Uj uj uj, vad snö. Det var inte lika mycket här i Örebro...
    Hoppas att du känner dig bättre!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Här fick vi lite snö oxå, men inte så som ni. Nej, tack till vintern säger jag bara.
    Hoppas du kryat på dig och känner dig bättre nu.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla