fredag 1 oktober 2010

~~* TOARULLSGÖMMA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨
Här har det blivit några toarullsgömmor.
Äntligen börjar alla program på tvn så jag får ro att virka igen.
Virkarlusten har oxå kommit tillbaka lite smått.



Blandar det nya ideerna med beställningar.
Ni som väntar på pumpor, dom kommer efter helgen.


Mina stora älsklingar kommer hem till oss idag.Det ska bli så härligt.Saknar dom så !!! Det blir värre ju äldre dom blir...



Ha nu en toppen helg alla söta rara läsare.Är tyvärr urusel på att kommentera hos er alla men  TIDEN !!!...finns inte riktigt.
Jag kikar allt in till er det ska ni veta.
♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag hittade hit via Fembarnsmamman :) Jätte fin blogg och vilka underbara virkade skapelser du gör!!!!!
    Kommer tillbaka :)

    //Linda

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla