tisdag 7 juni 2011

~~* GULT & BLÅTT *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi har firat i dagarna tre här...först Elins 8års dag, sen nationaldagen, & därefter Emils 5års dag som är idag faktiskt....skönt med lite långledigt & ha familjen samlad.min stora Alva var här....lovely!samuel hade inte tid att komma...fotbollsmatch hägrade mer ;)



Min moster Kina sydde denna fina sverigeklänning till Elin förra året men hon har inte använt den förrän nu.



Virkade en ny krans till klänningen som går lite mer i stil.Själva kransen virkar jag som en lång korv & fyller med stoppning från kuddar jag köper på IKEA ...mycke billigt & praktiskt.


Elin var en motvillig modell till att börja med men mjuknade tillslut....!





3 kommentarer:

  1. Hej där !

    Grattis till alla födelsedagsbarn !
    Och vilken otroligt fin krans,dina ideèr
    tar ju aldrig slut ;)

    Passar på att önska dig en fin sommar
    stor kram från mig

    SvaraRadera
  2. Önskar detsamma som föregående skrivare till alla dina födelsedagsbarn. Kransen var jättefin.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Så stor han er blitt. Syns han nettopp kom til verden jo. Tiden går altfor fort. Gratulerer med alle fødselsdager i huset og vel overstått nasjonaldag.
    Elin var nydelig i kjolen.
    Ha en fin dag.
    Kerstin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla