måndag 21 mars 2011

~~* MÅNDAG *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
och det innebär ju vägning här som ni säkert redan vet.
Inte ett endast g har jag gått ner denna v, men däremot 3,5cm
Totalt har jag minskat 71,5cm !!
Idag får ni se en bild på mig för nån vecka sen.Har på mig en jeanskjoll som jag bodde i förra sommaren & då satt den tight vill jag lova....

(ursäkta den ostylade bilden)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tiden hos frissan var guld värd...& jag blev mer än nöjd.
Bilder kommer imorron.
Idag ska vi baka inför Edwins 6års kalas på lördag.Han fyller på onsdag men kalaset blir på lör.Han har beställt ett helt kondis ;).Får se hur mycke vi hinner baka.Mina stora gullungar kommer på fredag & stannar över helgen.Det ska bli såååå härligt.Ett mamma hjärta saknar dom nu....då ska vi bara myyyysa.

7 kommentarer:

  1. Starkt jobbat, du är grym!

    SvaraRadera
  2. Jäklarns vad duktig du har varit!!

    Mössan du gjort var också grymt tuff :)

    // Eva

    SvaraRadera
  3. Blir imponerad..... så bra jobbat, vikten är inte allt.....

    SvaraRadera
  4. hi hi vilket roligt kort!
    bra jobbat!!
    Funderar på att rota fram min brudklänning och kolla om det är någon skillnad. Då kanske man kan få lite ny ork och pepp igen.
    kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Härligt!

    Du, vi kommer att ses på mormors födelsedag. Jag och småkillarna tar en långhelg, medan Jonas är hemma och jobbar. Perfekt arbetsfördelning tycker jag.

    Må gott!
    /J

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att det ser ganska stylat ut omkring dig! ;0) Jösses, en så´n skillnad. Vad bra det måste kännas!
    Låter som ett pangkalas till helgen! Kul!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. wow, vilka framsteg....fortsätt kämpa du e grymt duktig :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla