måndag 7 mars 2011

~~* SYNDERNAS *~~
~~* FÖRLÅTELSE *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
önskar jag mig idag...vägningen slutatde på första +et
+0,2kg
men måttbandet visade -1,5cm
vet inte hur det går ihop men iof så har jag påbörjat styrketräning denna v så jag kanske bygger muskler...ja vet inte.Jag HAAAAR syndat oxå, har vart så sugen på sötsaker denna vecka så jag har norpat i mig både det ena & det andra.Ja jag vet, har ingen annan att skylla på.Så nu blir det hårdkörning denna vecka.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Måste bara visa er denna underbara klocka som jag hittade på KARLSSON`s.Föll pladask för denna gigantiska  klocka, såg ju med en gång var den skulle få sin plats.Bredvid kaminen, där fanns en tom plats.



~~*~~*~~*~~


*~~*~~*


Nu ska jag återgå till min träning & matintag.
Igår blev det bara 14 MIL i skidspåret.Först Vasaloppet sen 5milarn på det.......hihihihiii...Så nu har jag fått skavsår .....på baken för jag åkte i soffan framför tv`n.
*LER*





7 kommentarer:

  1. WOW vilken snygg klocka du hittat. Karlssons har vi i Strängnäs men inte fanns det någon sån där. Suck KRA

    SvaraRadera
  2. Muskler väger mer så det är självklart att det blev ett litet + den här veckan....du tränar för hårt helt enkelt ;)
    Kämpa på nu !!
    // Åsa

    SvaraRadera
  3. ...fast - i centimeter, då räknas det helt klart som minusvecka ändå, så de så!!!

    Och ibland måste du få fuska oxå, annars tror jag det blir för jobbigt, nya tag helt enkelt!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Vilken ursnygg klocka :) på Karlssons...i Ed?

    Att du inte gått ner något i vikt nu när du börjat träna...tror jag nog är för att kroppen bygger muskler...du har varit otroligt duktig :)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Jaaa du! Den var verkligen snygg! Står VILL HA på den! ;o)

    Fortsatt lycka till! Dom grammen fixar du lätt som plätt! :o)

    Må så gott!

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  6. Tack söta Nilla !
    Det värmer i hjärtat ska du veta....
    Och precis så dör du beskriver från "solsidsn"
    känner jag mig. Hoppas allt är bra med dig
    och din familj...Jätte fina semlor !!

    Stora kramen till dig

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla