fredag 15 april 2011

~~* CUPCAKEMÖSSOR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Just nu är jag inne i ett stim av cupcakemössor.
Dom är så roliga att virka & går ganska fort.Om jag får virka ifred vill säga.Har en liten Ebbe bus som gärna är med & drar i garnet.


Dessa ska till ett kusinpar...skulle vara roligt att få se dom på samma foto.Tydligen stor ålderskillnad på dom ;)



Hoppas ni får en underbar helg & påskvecka.
Här blir det fullt upp nästa vecka.En stundande födelsedag för bloggerskan själv.Utflykt till det gula varuhuset i söder :)
Min present från familjen :) Det tackar man ju inte nej till...hihihii..sen kommer mina stora barn hit.Det ska målas på verandan mm mm.Ett utekök håller jag på med.Järnsängen ska göras i ordning för att få plats på verandan.Så man kan ligga där & ta sig en tupplur.
Staketstolpar ska ner i backen.Min rabatt ska bli färdig mm mm...hoppas vi hinner få nått klart iallafall ;)






3 kommentarer:

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla