torsdag 7 april 2011

~~* VITT BJÖRKRIS *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har jag påskpyntat lite.....mitt vita björkris fick sällskap av videkissar.


Så här ser det ut i det ena köksfönstret just nu.Ute väntar altanen på att få staket runt sig...(jag väntar oxå) *BLINK*


Vita fjädrar fick naturligtvis pryda grenarna...


Vita virkade ägg likaså & några ljusgröna björkhängen.Så härligt väder det ska bli här nu i några dagar....ska passa på att få gjort lite ute.Vita penseer ska inhandlas & planteras i byttor & skålar :)


3 kommentarer:

  1. Hej goaste!

    Visst är det underbart, våren är j verkligen här. Jätte fint påskris och helt ljuvligt virkat ägg! <3

    Ha en underbar dag!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så gulligt det blev i fönstret! Är det en virkad kant på din söta gardin?
    Ha det så gott,
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Go kväll i stugan...vilka fin saker du gör...har i många år följt din blogg...från den gången du handlade av mig på Tradera..Änglaskåp heter jag där...nu äntligen har jag skaffat mig en blogg...jag har en tävling där med Egen Designade Påsk-kort...kika gärna in och delta...skulle gärna vilja lägga din blogg på min lista...är det ok?Mvh Kicki

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla