tisdag 28 juni 2011


~~* COCA COLA FLOAT *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...är gott en varm sommardag att svalka sig med.
Köpte jag alltid förr på Smögenbryggan då vi semestrade på Wiggersvik camping under flera sommrar på det ljuva -80talet.


det var sommar det.Minns att jag satt brevid Tomas Ledin på en bänk.Clabbe stod på andra sidan bryggan vid Magasinet & direktsände RAKT ÖVER DISK.....åå det va tider de



Glassglasen & brickan är fyndade på RåggärdsLoppis nära mig......
Innehåll i glasen;
vaniljglass
en skvätt cocacola
grädde
daimkulor


Har letat efter randiga sugrör på nätet...ni vet sånna där Retro....nu har jag hittat dom på Klara Färdiga



(bilden lånad från nätet)
Jag bara älskar dom....









2 kommentarer:

  1. Hej,ser jättegott ut,hoppas du har det bra,kram ulrika.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga minnen! Och gott låter det också.
    Fräcka sugrör förresten!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla