onsdag 1 juni 2011


~~* VIRKAD GIRLANG *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-mammaaaaaaa ? du som kan virka allt kan du göra en girlang till mig när jag fyller år? sa Elin härom veckan.-Får väl försöka svarade jag.....så här blev min variant....


Försökte först med trianglar men det blev inte bra.


Färgerna valde hon själv.....


Går bra att beställa i valfria färger & text.
500kr inkl.frakt
Ska försöka hinna med en till grabbarna oxå.Dom ville ha rött,blått,grönt,vitt.

~~~~~~~~~~~~
Idag firar vi min lilla princessa som blir 8år.Så nu ska flaggan hissas, paketen & tårtbrickan bäras in.
Sångrösten blir lite kraxig då jag känner av lite halsont.


2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Var och grillade korv vid kolmilan i Tengene i helgen och då fick jag se en pojke med en virkad grön mössa på huvudet. På toppen fanns det två virkade dammsugare. Mitt öga sa mig att detta måste vara ett verk av PennyHouse. Och jag hade rätt! :)

    SvaraRadera
  2. Ha en fin långhelg!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla