måndag 27 juni 2011

~~* MAKRONER *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja då var denna midsommar över...den gick tämligen oberör förbi här....vi är dunder förkylda & febriga.Ja lite sill & potatis & jordgubbar fick vi allt i oss.Även en stång fick vi majat...men mer var det inte.Regnet bidrog väl oxå med sitt.


Lite bakat har det blivit iallafall...försökte mig på att göra makroner...så här blev dom.


super goooooda var dom oxå...
Viktnedgången har avstannat något men jag har heller inte gått upp & gör heller inget för att den ska minska just nu.
Men jag tänker mig för.....dags att dra igång igen.
Hoppas ni haft en trevlig helg!
~~~~~~~~~~~~~~
Jag ligger inne med ett virkmaraton då det är bygdedag här på lördag.Tänkte få ihop lite saker som jag ska försöka sälja på torget....bilder kommer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla