måndag 26 september 2011


~~* Deas rum växer sig klart*~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sakta men säkert....vi har fastnat i renoveringsträsket.
Vi har kört fast & tappat intresset..men nu tror jag vi har funnit glädjen i det hela igen.....
Edwin är i behov av eget rum tycker han så därför får han det gamla trapphuset som rum.Jag tycker annars att barnen kan dela rum.Det gick ju förr så det måste ju gå nu oxå ;)



 Trappan har rivits ner för att vi ska ha en ny i hallen.Då hallen också har flyttats.Det är med en tår i ögat måste jag säga för det var gammal panel på väggarna som var så läcker men men va gör man inte för di barna di barna....

 Nytt fönster passar vi på att sätta in oxå eller nytt & nytt.Bättre beg....men nytt för oss :)

 Han önskar sig ett SUPER MARIO RUM. Det ska han få men det är än så länge en överraskning ;)
Jag har sagt att det blir för dyrt så det får bli nått annat.Men så fann jag wallies på TRADERA igår till ett rimligt pris.Det tillsammans med tegeltapet så ska vi nog få till det :)

Helgen har vart helt underbar, har haft alla mina ♥ här hemma i helgen.Så underbart gott för själen....nu får jag vänta tills höstlovet.blir jobbigt men veckorna rullar ju bara på så det ska nog gå :)
Ha en bra dag !
Kram Nilla

5 kommentarer:

  1. Kul med Super Mario rum! :-)
    Det vill mina killar också ha, men vi hyr vårt radhus så vi får inte byta tapeter hur som helst.
    Vi har hängt upp en girlang på väggen i deras rum, en sån här:
    http://www.barnkalaset.se/1534-super-mario-girlang.html

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ska bli kul att se sen när rummet är färdigt! Skickar lite hejja hejja till er vet hur det kan vara när man är mitt uppe i renoveringen...
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna med renoveringen. Hur roligt det än är så tar det på krafterna. Men gillar super mario bilderna, snacka nostalgi :) <3

    här har jag nåt till dig :)

    http://rodluvansvitavardag.blogspot.com/2011/09/award.html

    SvaraRadera
  4. Herreje vad du hinner med massor av grejer =O Barn, virka o virka o så lite virka, hem o renovering bakning o jädrans fart...kan man få köpa lite energi av dig?
    La till mig som följare på din blogg o fattar inte varför de inte hänt förut???
    Grattis till bebis o duktig du är som gått ned så mycket =)
    Vi försöker hålla oss till LCHF oxå här men har spårat ur några ggr. Har lite till o ta ned ju...nu ska jag sluta innan de blir en halv roman =D
    Trevlig fortsättning på helgen!!!

    SvaraRadera
  5. Glömde ju o säga att väggarna här var ju riktigt coola, jag har en idé sen ett tag tillbaka om Super Mario...får se när jag orkar dra igång de.
    Bye bye

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla