tisdag 20 september 2011

~~* TROFÈR *~~
~~~~~~~~~~~~~~
Ja egentligen gillar jag inte uppstoppade djur eller jakttrofèr alls...men så var jag på loppis & fann Rudolf.Han är i plast & då gick det bra.
Hans plats är ute på altanen på husväggen.Där kan han få bo :)
Funderar på om han ska få bli en fjällren...VIT alltså ;)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Min Samuel har oxå vunnit en trofè i helgen....hans lag vann HEMKÖP-cup på hemmaplan.Tror inte det hänt förrut.
Ett stort GRATTIS till alla spelare & ledare, ni gör ett fantastiskt jobb!

Samuel blev tyvärr tacklad i huvudet sista matchen så han fick gå av efter bara några min.Han blev illamående & yr men nu så har han piggnat till iallafall.Fick chansen att krama om honom ordentligt efter matchen...mmmmm det var gott :)
Var i Grästorp & firade min far som hunnit att fylla 65-år, det kan man inte tro ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kram Nilla

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att det gick bra med Samuel!!!! Hockey är en underbar sport på alla sätt och vis men när det händer olyckor känner man sig såååå liten....vi hade en hemsk olycka här i "vår" ishall för en dryg månad sedan där en av våra juniorer tappade balansen samtidigt som han fick en schysst tackling....Han fick föras till Uppsala för blödningar i hjärnan, och det såg inte alls bra ut.....Men som tur är har han repat sig riktigt bra nu och har fått komma "hem" till sjukhuset i Karlstad ett tag innan det är dags för rehab i Uppsala igen...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Usch låter inte bra det där med tacklingen men tur att det gick bra. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Det var en snygging du satt upp på altanen. Skönt att det gick bra för din grabb.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla