fredag 8 juli 2011



~~* ALLAS VÅRT *~~
 CHARMTROLL
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag blir det bara några bilder på vår goding Ebbe....
han vet precis hur han ska bete sig för att vi ska falla pladask för honom..hihii...


Strandfin kille



Han älskar allt vad hjälmar heter.här har han fått tag på Elins ridhjälm.Edwins crosshjälm är oxå en favvis...
Nu längtar vi bara efter Peters semester...men vi får vänta 3 v till :( men sen så ska vi ut på äventyr....
Nu i helgen vankas det havsbad,marknad,krabbfiske...& så lite loppis.Jag har tusen ideer men får inget ur händerna...tur att jag iallafall skriver ner dom så jag kan ta tag i dom efter sommaren :)
TREVLIG HELG !


2 kommentarer:

  1. En hjälmtokig, precis som Hugo. Hockeyhjälm, cykelhjälm, bygghjälm, skidhjälm, riddarhjälm, farfars mc-hjälm...you name it! När vi var på Skansen när han var två år fick han rida. Han blev vansinnig när han var tvungen att ta av sig ridhjälmen efteråt. Hjälp! Som tur är verkar lillebror inte ha samma besatthet. Han går istället omkring med böcker i händerna vääldigt ofta. Mina gener, kanhända?! ;D

    Han en härlig helg!
    kram
    /J

    SvaraRadera
  2. fina bilder på lill killen.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla