måndag 18 juli 2011


 ~~* Tjej för en stund *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
en massa nya saker har tillverkats här på kvällarna.
Nya cupcakes mössor & ponschos i matchande färger...
Lille Ebbe fick bli tjej för en stund.....han poserade gladeligen ;)
Här följer en massa bilder....



 Mössa 250kr
Ponscho 300kr
Paketpris; 500kr

  
hihiii...tänkvad barnen får stå ut med för att mamma ska få till fina bilder till bloggen.Min kamera är trasig så jag får ta bilder med mobilen...dock ej så bra men jag hoppas ni ser.....


















Kommer att finnas på marknaden i Grästorp 6/8
 

8 kommentarer:

  1. "Lille" Ebbe?! Herrejösses! Stora killen, ju.

    Vilken osis med boden då, men det blir väl nåt ännu bättre i slutändan, skulle jag tro. :)

    kram
    /J

    SvaraRadera
  2. Åh, så otroligt gulligt!!! Och modellen med ;)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Ååh så fina saker du gör.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Snäll liten modell du har. Det är jättesöta saker du virkat.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. så mycket du hinner att göra.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Vilken liten sötnos, ni får väl kalla honom för Ebba när han har tjejmössa på sig.Du får virka något killigare nästa gång kanke en liten fotbollsmössa. Tänk att han har blivit så stor, tycker inte att det var länge sedan du berättade att du väntade barn. Tiden går så himla fort det knappt man hinner med. Hoppas ni har en skön sommar.
    Kram kram Nettan

    SvaraRadera
  7. Hej igen.
    Du är sååååå välkommen när du kommer.
    Jag var ju på andra sidan i helgen tänkte faktiskt på dig, men du vet hur det är inte kan väl jag komma helt oanäld.
    Vi får hoppas att vi får träffas någon gång.
    Kramis Nettan

    SvaraRadera
  8. Oj! Det var mycke på en gång! Men allt var så fint!/Annika

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla