fredag 15 juli 2011


 ~~* INSPIRATION*~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
......kan komma från det mesta när det gäller mig.
I detta fallet är det en VAXDUK !
Jag blev helt kär når jag såg denna ljuvliga somriga duk.



Så det blev en CUPCAKE mössa


med jordgubbe på...mums!
 

250kr kostar CUPCAKE mössorna...kommer att finns på GRÄSTORPSFESTIVALEN  6aug !


I förrgår fyndade jag dessa mysiga klotljusstakarna på loppis...
Passar fint ihop med det andra på brickan.Står just nu på vårt köksbord.Krukan fick jag av mor & far i julas.En enkel plåtburk med prickigt papper & en fin spets...enkelt & stilfullt & fram för allt passande i vårt prickiga kök....

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag gillar din blogg. Du virkar så mycket läckra ting. Jag blev glad av att titta in hos dig.
    Av bara farten så blir jag även följare hos dig.

    MVH Birgit

    SvaraRadera
  2. Skit också att vi måste hem bara några dagar innan festivalen! Jo, för vi åker till G-p i mitten/slutet av nästa vecka, bara pojkarna och jag, så får lilla pappa jobba ostört. Vi ska stanna nästan två veckor, men måste alltså hem innan den 6:e. Typiskt!

    Men du, jag tar och lastar bilen full med jord istället för kläder, så kommer vi förbi dig med ett lass! :) Skämt åsido, om ni är hemma kommer vi gärna och hälsar på vid tillfälle. Det var ju ett tag sen sist.

    kram
    /Jennie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla