tisdag 5 juli 2011

~~* NY MYSHÖRNA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"mamma du är gaaaaalen i prickar"...säger barnen & det stämmer bra det.Vet inte vad det är men jag blir så go & varm,glad i hela kroppen när jag ser nått rött med vita prickar.När mor & far var här i helgen fick jag rullgardiner till köket...RÖDA med VITA PRICKAR...hihiiii..

Igår påbörjade jag ett myshörn i trädgården.Det är alldeles för varmt att sitta på altanen så en av sofforna fick målas & flyttas ut i det fria.....


En vitmålad kabeltrumma blev en FLUGSVAMP !


En gammal fönsterkarm fick ett nytt liv som spalje.....släpade fram den ur brädhögen som skulle bli ved.
Barnens ägg från IKEA fick en prickig dyna & filt.


Soffan blev rödmålad & vaxduk som lite dyna....en text ska skrivas på ryggen av soffan...har bara inte bestämt vilken.
Nån som har nått förslag......?


En underbar helg har vi haft.mina stora barn har vart här & vi har haft underbara skratt & snack.Varje ålder har sitt.


Njuter av lata dagar i solen !




1 kommentar:

  1. carpe diem :) tycker jag ska stå på soffan :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla