onsdag 18 juni 2008

~~* AWARD*~~
Jag har fått en award till av gulliga Maud med bloggen GÅRDSROMANTIK HAVSVIKEN.
Tusen tack !!!!!

Jag ger den vidare till följande;
NICOLINAS BONING, Birgitta
NOSTALGI & ROMANTIK, Marie
LINNEAGÅRDEN, Madelene
Det är så svårt att ge vidare, för ni alla är så värda denna award.
Men dessa fick det bli denna gång!

~~* MIDSOMMAR *~~
Till sist vill jag önska er alla underbara läsare
en
HÄRLIG MIDSOMMAR !

Tar en liten semester nu över helgen när mina stora älsklingar kommer idag.
Kanske det blir något inlägg...hihihihi...svårt att låta bli *LER*

PUSS & KRAM

♥ ♥ ♥

------<--<<--@


31 kommentarer:

  1. Hej!

    Så vackert du gjort det i badet, vilken skillnad så vitt och ljust!

    Och en söt PippiLotta har flyttat in......

    HA´en skön Midsommar!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden!
    Vilken söt liten jordgubbe,odlar du sådana hihi.
    Ha en riktigt skön midsommar.
    kram Anette

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till awarden!!!

    En riktigt skön och mysig midsommar önskar jag dig!!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. För en som älskar jordgubbar så var den pussgubben extra lockande!! :)

    Grattis till din award - den är du värd!!

    Önskar även dig en underbart skön midsommar!!
    Många kramar från Willewira

    SvaraRadera
  5. Grattis till Awarden !

    Vilken jätte fin sida du har med massor av fina bilder och mycket intressant läsning.

    Hit kommer jag fler gånger.

    Ha en skön Midsommar !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till din award som du verkligen är värd!
    Jag tackar dessutom för den stora äran att ha fått den av dig:-)
    Det är klart att du inte hinner med oss andra när du äntligen har stugan full av alla ungarna.
    Ett litet tips ang bilder till blivande studentplaket...fniss...det uppskattades INTE att risken var att ett av tjejbilderna på sonen skulla förstoras och förevisas för alla andra:-)
    Det är sällan panik lyser så i hans ögon som dom gångerna vi funderade högt om det inte skulle vara gulligt med ett av dom;-)
    Ha en riktigt mysig midsommar med alla i familjen!
    Kramar/Birgitta

    SvaraRadera
  7. Lycka till i utlottningen inne hos mig!

    HA´en bra dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  8. En riktigt Glad Midsommar önskar jag den proffsigaste konditorn i landet! : ) Mari.

    SvaraRadera
  9. Grattis till din award. Du ska ha en riktig bra midsommar du oxå.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  10. Stort och varmt GRATTIS till ännu en award ! Vilken skillnad det redan blivit i badrummet - jättesnyggt och mysigt med takkrona över badkaret.
    Önskar dig och din familj en underbar midsommarhelg !
    Tusen kramar från Marita

    SvaraRadera
  11. Grattis till Awarden & 1000 Tack för att du ger den till mig!
    Hoppas ni får en trevlig midommar med allt vad det innebär.

    Gillade din omstyling av toan, behövs här med!!

    Många kramar från mig /madelene

    SvaraRadera
  12. Grattis till utmärkelsen!!

    Önskar också dig en riktigt skön midsommarhelg!

    Stor kram! ♥

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Kikar in & passar på att önska dig en glad midsommar!
    Stort grattis till utmärkelsen!

    Må så gott!
    /Lina

    SvaraRadera
  14. Grattis gumman till Awarden....den är du värd! alltid roligt att få en sådan.
    Har suttit och läst "ikapp" det jag har missat nu och jag förstår inte riktigt........bor inte dina stora barn hos dig? Jag trodde det!
    Men hur som helst så är det ju roligt nu när ni är samlade allihopa.Ha en trevlig midsommarhelg allihopa.

    Kram Pernilla

    Ha en

    SvaraRadera
  15. grattis till awarden och ha en trevlig midsommar!

    Nu blev jag sugen på söta jordgubbar...

    Kram
    Cattis

    SvaraRadera
  16. Stort grattis till din autmärkelser.. dom är du såå värd!!

    jag vill önksa dig en underbar midsommar med de dina!

    STOR KRAM Ann-Catrin

    SvaraRadera
  17. Bara jag igen....

    Midsommarstången hos mig är köpt på Var Dags Rum i Stockholm, för tre år sedan, jag vet inte ens om butiken finns kvar.... Den är i smide...och det bästa var att jag slapp spraya den för en gångs skull...fniss....

    Ha det nu så gott! Kram!

    SvaraRadera
  18. Grattis till utmärkelsen! Jag önskar er en fin midsommar.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  19. Glad midsommar!
    Kram C.

    SvaraRadera
  20. Det ska bli kul att se hur mintkyssarna kommer att se ut. =)
    Ha en riktigt glad midsommar, du och din familj! =)
    Kramar Ylva

    SvaraRadera
  21. Grattis till awarden! Önskar dig en skön midsommarhelg!

    kramar karro

    SvaraRadera
  22. Hej Nilla!

    Grattis till utmärkelsen!
    Kraaaaam

    Ha en jättefin midsommar, hoppas ni får soligt och vackert väder!

    Mia

    SvaraRadera
  23. Ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  24. Grattis till Awarden !!

    Önskar dig en " Skön Midsommar " med dina Nära & Kära...
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  25. Hej hopp gulleNilla!!!

    Plejka här.....på grannens dator*grr*....hoppas hoppas vara tillbaks efter midsommar!! Så glad jag blir att du besöker mig trots att jag inte är här*tihi*....saknar dig med nått så in i lingonskogen!!! Brodern har kommit hem....MEN deras dator har totalhavererat medans de var iväg...så du förstår...lillasyster kommer lååångt ner på hans att göra lista*snyft*

    Håller faktiskt på att totalt deppa ner mig.....så tråkigt när det har gått så lång tid nu utan att få blogga.....funderar på att formatera om hela skiten...och börja om på ny kula!! Inte roligt men detta väntande är inte heller roligt!!!!*buhuuu*

    Tänker på dig varje dag när jag dricker fm kaffet!!!....jag måååste snart få vara tillbaks.....

    Ha en toppenskön helg med hela klanen!!*tihi*....hoppas bara att vädret blir bättre...

    PUSS & KRAM, lilla gumsan min!!!
    Saknar dig.!!!

    Ulle Bulle Depprulle

    SvaraRadera
  26. Grattis till utmärkelsen!
    Hur har ni det i sot-kaoset?! Här är det fortfarande jordens kaos, hujedanamej! Sambon målar sista strykningen på köksstommen här nu sedan är det flera köksluckor kvar som ska strykas igen och lådor som inte ens har påbörjats, hua det tar tid!

    Hoppas du har haft en mysig midsommarhelg med alla barnen hemma!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  27. Hoppas du hade en skön midsommar så här i efter hand.
    Grattis till din utmärkelse den var du värd.
    Ditt badrum blev ju 100 ggr bättre trots små medel.
    Man kan göra så mycket för liten peng och det har du lyckats med.
    Kram på dig/Ingela B.

    SvaraRadera
  28. Hej hopp
    måste kika in och önska glad midsommar denna
    sista dag i midsommarhelgen.
    Nu är jag tillbaka på bloggen efter behövlig semester
    i 3 veckor.
    så idag är det sista semesterdagen & jag njuter av denna söndag
    kramelikramar
    handplockat

    SvaraRadera
  29. Grattis till din award, den en du väl värd.

    Det finns ju en söt blåbärsbakelse hos mig med nu... hihi

    Hoppas du hade en härlig midsommar

    Kram Lena

    SvaraRadera
  30. Hej !
    Vilka underbara konstverk du tillverkar. Man blir glad när man ser dom.TACK för ditt inlägg på min sida,det värmer när man får en liten kommentar av besökare. Hoppas du har vägarna förbi Varberg i sommar.
    Kram Tina
    www.lhome.se

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla