måndag 23 juni 2008

~~* TILLBAX *~~
Hej hallå på er!!!
Nu är jag tillbaka efter en härlig midsommarhelg.
Det har varit en lugn helg för oss.
Midsommarafton tillbringade vi på loppis & uppe på övervåningen.
vi har renoverat som vanligt...hihihi..Det går sakta men säkert framåt.Bilder kommer under veckan.
Midsommardagen åkte vi till SMÖGEN !!

Så här såg det ut där då...LOVELY !!!
Fast det blåste som attan.....
Var inne i några underbara butiker.....titta vad som tvunget ville med mig hem......

En stor bakelseskål........ppsssstt...jag virkar en likadan nu.....hihihi...
Den fanns i massvis av underbara utföranden.Tyvärr kommer jag inte ihåg vad butiken hette.Men den låg ganska långt in på bryggan.Underbart trevlig personal! Väl värt ett besök.Jag kommer snart åter...hihihi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen på kvällen fick vi barnledigt av Alva & Samuel....hitta på nått nu sa Alva som ni tycker är roligt......tror ni vi kom på nått att göra...???...NOT !!!!
Det blev byggavdelningen på COOP.Inköpte 5 spånskivor mm.
Sedan hem för att snickra vidare...hihihihi..
Är man klok eller är man klok....fniss??
nåja...vi fick ju kvällen innestående så nästa gång de kommer ska jag finna ut nått roligt vi ska göra.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
----<-<<--@


11 kommentarer:

  1. Ja,det var då en härlig midsommar ni har haft,hihi.Men så duktiga ni är som jobbar på i ur och skur.
    Vilken bakelseskål,ska bli spännande att se din variant.
    ha en bra vecka
    kram Anette

    SvaraRadera
  2. Superfin skål, ser fram emot att se hur Din ser ut! :)
    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig skål du handlat. Ibland blev man sådär konstig när man blev barnfri. Man kom inte på någonting man vill göra.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  4. Åh vilken härlig bakelseskål!!! Ni kämpar på, gillar jag, är likadan själv
    kramar på dig
    Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart söt liten bakelseskål du hittat ! Hoppas att vi snart får se hur renoveringen av ovanvåningen fortskrider - nyfiken som man är...
    Tack för din gulliga kommentar på min blogg och ha det så bra.
    Kramis/Marita

    SvaraRadera
  6. Vilken gullig skål.....det står liksom Pernilla på den!
    Ja i bland så blir det hjärnstillestånd när man helt plötsligt får chansen att vara barn fri......fast att handla kan man ju göra!
    Vilken härlig blå himmel.......
    Kram Stina

    SvaraRadera
  7. Typiskt att man inte kan hitta på något roligare när man har barnvakt... är lite likadan själv.
    Mysigt med Smögen, där är det fint!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Tack för alla hälsningar...jag blir såå glad.
    Har haft så väldans mycket annat för mig än att blogga å så när jag väl skulle sätta mig...vips så blev man utan internet i en vecka!
    Ja ja...mycket målning har det blivit i stället!

    Vad mycket fint o mysigt du visar.....
    Så din dotter är 13.....håller med...hon ser äldre ut!
    Fniss...fast när jag tänker efter gör nog alla 13 åriga tjejer det!
    Vår Rasmus slutade ju 6:an nu...kan inte fatta att han börjar högstadiet....vår lille kille...
    Han är tvärtom liten i stället...han frågar...-Mamma...tror du jag växer snart??

    Ha ha...stackarn....
    Jag har fått ditt mail..bara inte hunnit svara.....klart jag ordnar det åt dig....hoppas att jag hinner nu i veckan...mailar dig...

    Kram o ha det bra!
    Katarina

    SvaraRadera
  9. Tänk vilken härlig midsommar ni haft.. hörde just att det var blåsigt!!

    Vad duktiga ni är på att fixa och dona...ingen rast ingen ro.. men jag förstår man vill ju bli klar någon gång!!

    Kan förstå du virkar nu.. den är väl klar redan kan jag tänka hihi!!

    Stor kram a-C

    SvaraRadera
  10. Hej hopp i blåsten! Tror snart att jag håller på att blåsa bort här hemma.. ska ut och plocka iordning sakerna så att inte allt är borta imorgon på morgonen..thii.. vilket underbart väder ni har haft, här var det ju som sagt blandat väder, men men i gott sällskap så gör det ingenting! Underbar skål du inhandlade till dig själv!

    Önskar dig en skön vecka
    Kramar Karro

    SvaraRadera
  11. joo den påminner om dina bakverk.

    Fast det blir nog ännu snyggare i virkad form :-)

    Ser fram mot att få se den!

    Kram
    Cattis

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla