fredag 27 juni 2008

~~*ÄNTLIGEN FREDAG*~~
Så härligt med fredag igen.....veckorna bara susar förbi.
Skönt att maken är hemma några dagar nu...men det blir ingen rast & ro för honom...hihihihi..Ska släpa med han till loppisen.Behöver ju nått som ska bli min kondisdisk.
Tror jag vet hur den ska vara.Hoppas att det går att genomföra...hihihi.

Igår fick jag till några rulltårtor ala YLVA med bloggen CUPCAKES AND HOYAS..

Såååå roliga att göra...


Sen blev det en mini tårtbit ala MALIN med bloggen ÄLSKAR SÖTT

Nu vill jag önska er alla en underbar HELG !
Med mycke loppis/auktions besök...*LER*
~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
----<--<<--@





30 kommentarer:

  1. Lika söta bakelser som alltid!

    Hoppas att du får en mysig helg! Här väntar både vila och lite fest, men först ska jag jobba idag...jobbar dessutom ett par veckor till innan jag får ledigt!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  2. Spännande det ska bli att se hur ditt kondis blir till slut.
    Trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Smarriga bakelser som vanligt! Åh det ska verkligen blir roligt att se ditt kondis!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  4. Jag är bara så imponerad av din förmåga att komma på olika bakelser, och att du sen kan virka dem så de ser så äkta ut!

    Ha en riktigt härlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Du är så duktig!
    Dina bakelser är så underbart fina.
    Kramar Malin

    SvaraRadera
  6. underbart fina! riktiga små mumsbitar. Och en trevlig helg på dig med! ser som sagt fram emot kondiset! :-)

    Kram/
    M

    SvaraRadera
  7. Underbart läckra och somriga bakelser!!! Ha en skön helg!! Mari.

    SvaraRadera
  8. De er jo bar helt skjønne!! Ville innom for å ønske deg en strålende sommmer!!!!!!!!!!!! Klemmer fra Anita

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Tala om duktig, jag virkar lite framochtillbaka bara du får ju fram det mest fantastiska ur dina händer.
    Gav syslöjdstanterna din bloggadress, här är det ju inspiration till tusen.

    Vad avis jag blev på din smögen resa. Har inte varit där på 20 år.

    Nu sticker jag o mannen till Prag en vecka, bara han och jag....mysigt. Tänk att få tänka färdigt och ostört...

    Kram på dej!
    Anna

    SvaraRadera
  10. Vad fina rulltårtorna blev! En tjej som har en blogg som kallas crochetra har också gjort liknande rulltårtor! =)
    Jag hör av mej via mail nu i helgen. Ha det gott så länge! =)
    kramisar Ylva

    SvaraRadera
  11. Vad du e redig du !!Tycker oxå det e kul,men virkar bara väskor just nu !!Toodeloo!!!

    SvaraRadera
  12. men ååååå så ljuvliga saker. jag vill HAAAAAA! Får man beställa? ;)
    Ha en underbar helg.
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Så fina rulltårtor!
    Jag fattar inte att du kan!
    Jag har oxå påbörjat viktbanan neråt, vecka 1: 2,3 kg och vecka 2: 1kg, Underbart! Jag känner mig nöjdare med mig själv!Har totalt 32-34 kg att gå ner så det lär ta sin lilla tid, hua! Men jag ska kämpa! Hur mycket till ska du gå ner?
    Måste oxå fråga, var ligger din butik, ditt hus? Jag bor i Västervik så jag antar att det är en bit bort.

    Ha det bra!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  14. Du är så duktig med att få fram dom mest smarriga bakverk som finns. Ditt kondis blir jag riktigt nyfiken på :)

    Kram Carina

    SvaraRadera
  15. Hej min goding..:)
    Alltid lika roligt att kika in här..jag blir glad!!

    SÅ underbart fina rulltårtor...du är verkligen bara magisk, fattar inte hur man kan?!?!!!
    Inte ens om du virkar på och jag bara stirrar, fattar jag nåt mera..*fniss*
    Ha nu den bästa helgen med massa mys och värme!
    Kraaaaaaaam...
    P.s. snacka oim att du och dottern är lika...alltså, ni är precis likadana på kortet! Åhhh, så roligt..:) Och du Nilla, jag tror inte jag har tackat för awarden du gav mig...jag är så himla snurrig! Men jag tackar så mycket, jag blev så glad!
    Kraaaam igen...

    SvaraRadera
  16. Kondisdisk.. låter spännande.. och du vilka ljuvliga små bakelser.. Lycka till med letandet.. Monica

    SvaraRadera
  17. Ser fram emot att få se ditt kondis när det är färdigt!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  18. vilka söta bakelser, du är så duktig och alla blir så bra! fattar inte hur du får till allting, söt alamalin bakelse!

    Lycka till med fynden på alla loppisar som du ska besöka..

    ha en skön helg
    Kramar karro

    SvaraRadera
  19. Men du,vilka små sötingar du gjort.
    Blir nästan lite avis på ditt kondis,kan tänka mig hur fint det blir.
    kram Anette

    SvaraRadera
  20. Vilka goda och läckra bakelser du alltid visar,blir så sugen.
    Loppis besök har det blivit med riktigt bra fynd.
    Kram på dig/Ingela B.

    SvaraRadera
  21. Hejsan på dej, vilka fina nya bakelser du virkat, alltid lika härligt att se dina alster! Hoppas ni har en mysig helg! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Vilka underbara bakelser du gör.
    Jag har en hälsning till dig från
    Carina - ängeln i vitt , hon skulle höra av sig till dig men åskan slog ner i går så nu är hon utan både telefon och dator.Det skulle fixas ons el tor hoppades hon , då hör hon av sig.Vill du henne något före kan du bara svara på den är komentaren.
    Ha en bra dag / Hälsningar Jessica Carinas vän

    SvaraRadera
  23. Hej goa Nilla!!!

    Men alltså du blir ju bara proffsigare o proffsigare..rulltårtorna är helt underbara!

    Ja ja ja..hitta nån "kondisdisk" och slå upp portarna jag kan knappt bärga mig längre *hihi*...det kommer bli såå gulligt!

    Kram vännen ha en jättefin kväll!
    Mia

    SvaraRadera
  24. himmla så så söta bakelser du virkar!! mina kryddburkar köpte jag från våran gårdsbutik (mitt jobb) vi köper in dom från svenskt mathantverk.jag tror dom har en hemsida som man kan gå in på. kram jennie

    SvaraRadera
  25. Underbara små bakelser. De är bedårande!
    Hoppas du får en fin start på veckan! Kram Jannice

    SvaraRadera
  26. En massa godsaker som vanligt...man blir sååå sugen på en tårtbit...hihi

    SvaraRadera
  27. Hallå där!
    Du virkar o virkar....du är så duktig!
    Fattar inte hur du orkar.....
    Det är så roligt för det är så många i butiken som beundrar dina bakelser.
    Jag hänvisar till din blogg och att de kan beställa....hoppas de gör det!
    I dag ska jag försöka vara lite kreativ och sätta igång symaskinen....:)

    Ha en härlig måndag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  28. Åh, rulltårtsbitarna var jättefina!! Såklart... =) Kram Anna

    SvaraRadera
  29. Nu har jag varit och uppdaterat mig bland läckerheterna :-)

    smaskigt!

    Hoppas du har det bra i sommaren,

    kram
    cattis

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla