lördag 14 juni 2008


~~* SKOLAVSLUTNING *~~
Igår var vi i min barndomsbygd å firade skolavslutning.
vi brukar fira hos mina föräldrar men de befinner sig ute på semester i EUROPA.
Så min mormor bjöd på fika iår...LOVELY
JORDGUBBSTÅRTA & HEMBAKTA SMÅKAKOR.......MUMS!
Här har ni mina änglar...se så fina!!
De fick GODISBLOMMOR AV OSS !
MOR & DOTTER.......man kan inte tro att dottern "bara ska fylla13"
Hon var precis som 9orna som gick ut igår.....*LER*

Här har vi lite bilder från min mormor......
Denna ljuvliga dockvagn har mormors pappa snickrat...VILL HA !!!!



Denna Madonna skulle gärna få flytta in hos mig...hihihihi...


KUSINERVITAMINER.....
Högst upp är mina kusiner Jessica & Jennie
nederst till vänster har ni min Storebror
Sen kommer bloggerskan SJÄLV !Rund & go redan då....hihihihi



Här kommer min VACKRA mamma !!!!
tror hon var LUCIA kandidat på detta kort.


SÅ VACKRA SYSTRAR.
Mamma & moster
i
Klänningar som mormor har sytt(tror jag det var)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Detta var allt för idag......
PUSS & KRAM
&hearts, ♥ ♥
----<--<<--@








10 kommentarer:

  1. Åååå va mysigt med skolavslutning!!! Jag får ett speciellt pirr i kroppen när jag tänker på det!!!

    Vilka ljuvliga gamla foton!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att vara hemma hos mormor denna dag!!!

    Så fina de är barnen! Å vad lika ni är, mor och dotter!

    Ha en skön helg, kramar!

    SvaraRadera
  3. Tänk vad går upp mot skolavslutning...härligt att ha traditioner så där"!!

    vad fina dina barn är... och vad lika ni är mor och dotter!!
    så fina allihop!!

    kraam a-C

    SvaraRadera
  4. hej P!
    Vilka fina bilder du visar på din familj i dag.
    Den gamla hemsnickrade dockvagnen är oxå jättefin.

    Här är lite tomt nu efter att gästerna åkt.
    Tur att jag har stor familj som är kvar :-)

    Lade ut ett lass med bilder från Tallinn i går.

    Grattis till sommarlovet!

    kram
    Cattis

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder du visar idag och så lika ni är, mor och dotter!
    Härligt med sommarlovet framför sig.
    Ha det gott!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  6. Din mamma ser ut som Malin i Saltkråkan. Otroligt vacker!

    SvaraRadera
  7. Så stiliga de var - dotterns klänning var verkligen snygg!
    Du var stilig också - halsbandet passar så bra! ;-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  8. Så gulliga dom är dina barn. Något särskilt med skolavslutning. Ni är lika dottern och du.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Vilka fina gamla bilder, visst är det kul att ha dom som minne. =)
    Din mamma var jättevacker på fotot. =)

    Kram Ylva

    SvaraRadera
  10. Åh vad härligt med skolavslutning, ibland önskar man att man var liten igen och fick ha sommarlov! Det låter så mysigt med fika hos mormor, och så mycket fint hon har. Gamla foton är magiska, tycker jag!
    Kram, Josefine

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla