tisdag 3 juni 2008

~~*UTMANING & TITTSKÅP*~~
Hittade ett tittskåp bland våra saker på vinden.....

Tog fram den vita sprayburken å så här blev det.......


Riktigt bra tycker jag själv

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~*UTMANAD*~~



Utmaningen kommer från Anette med bloggen glitter & marsipan och består av att svara på dessa fem frågor:



1.Vad gjorde du för tio år sedan?



Jobbade nätter på ett bageri...roligaste tiden i mitt liv.
Varvat med dagtid i mammas blomsteraffär.



Semestrade på Rhodos



mammaledig mellan varven



gick ner 30 kilo i vikt



.2.Fem saker på din göra lista:



Göra färdigt övervåningen.



göra klar min cirkusvagn



rensa klart grusgången



göra om staketet



måla trädgårdsmöbler

3.Godis du gillar:



choklad, Bilar, nötter & chips



Kan bli rysligt sugen på vilket godis som helst å då får jag mani....sist jag hade det var det DUBBELNOUGAT som gällde....



Men nu äter jag inget godis....*LER*



.4.Saker jag skulle göra om jag var miljonär:



vet faktiskt inte...är så nöjd med det jag har



Men mina föräldrar & svärföräldrar skulle få en slant



Sen skulle barnen få sina konton påfyllda



En shopping resa....å tok shoppa skulle vara roligt



Skulle skänka pengar till alla ADHD barn via ATTENTION



5.Platser jag bott på:



Uppvuxen i en liten håla i skaraborg; Grästorp



Dingle; bodde på internatskola i 2 år



Tillbaka till Grästorp



Nu bor jag i Hedekas från håla till håla men jag föredrar den i Bohuslän



.......hihihihi....



Nu ska jag ge denna utmaning vidare,men jag har så dålig koll på vem som gjort den.



Så gör den ni som vill.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen vill jag tacka alla som kommenterar å läser min blogg.Det värmer så gott i hjärtat.Tiden räcker inte till till att blogga som vanligt.Går in till er lite då å då mellan solstrålarna...*LER*
PUSS & KRAM
---<-<--<<-@
♥ ♥ ♥

16 kommentarer:

  1. Tittskåpet blev jätteläckert tycker jag. Jag gjorde denna utmaning igår oxå.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Tackar för komplimangen...men av någon anledning avskyr jag att se mig själv på kort....kan det bero på att jag inte känner mig lika gammal som jag tycker att jag ser ut....jag känner mig ju som mest 25!*asgarv*

    Jaaa...jag får faktiskt rekommendera Fun City, trots att vi har så nära...eller kanske beroende på det....så var vi inte där förra året, året dessförinnan men då tyckte jag det var så där...men i år ger jag verkligen tummen upp!! Åk dit!!! så kommer ni härom också!! Bra vá??

    Tittskåpet blev ju jättefint i vitt!! såklart...vad annars!!*fniss*

    Tränar du nu? kom över på en kopp kaffe sen vet ja!!!*hihihihi*

    Vad är detta för bus?....blåsten!! blev så snopen när jag kom upp så....svalkar jo tack....men parasoller och grejer flyger omkull här, inte kuligt alls!!

    Nu ska jag skicka iväg mina små bustroll till skolan....sen lägrar dig lugnet.....*hmpf...fick visst nåt i halsen*Haha*

    PUSS & KRAM! ha en braer dag
    Ulle Bulle Lingonrulle

    Hedekas???....låter ju mer grekiskt ärn svenskt*ler stort*

    SvaraRadera
  3. .....sen lägrar SIG lugnet.....

    Bråttom....

    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt det blev.
    Tänk vad man kan hitta på vinden...
    Har inte gjort utmaningen. Den låter ju faktiskt rätt kul.
    Få se om jag hinner ;-)

    Ha en bra dag!
    Ska ut och kika på solen nu
    Kram
    Cattis

    SvaraRadera
  5. Sprayfärg är bra ibland *ler* tittskåpet blev jättefint. Kul att läsa dina svar.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Hei:)

    Så lurt å male det hvit!Kanskje jeg og skal gjøre det med noen av mine gamle ting,som gjemt bort,fordi de ikke passer inn pga fargen......

    Så heldig du er som har svigerforeldre med en sånn butikk!

    Ha en skjønn dag:Klem:)

    SvaraRadera
  7. Oj,vad saker på din göra lista.Jag är nyfiken på hur cirkusvagnen blir.
    Rhodos,där har vi också varit några gånger,visst är det underbart.
    Tittskåpet blev hur fint som helst,tänk vad lite vitfärg kan göra.
    kramar Anette

    SvaraRadera
  8. Men vilken förändring på tittskåpet!

    Kul att bara spraya över så där.
    Vad skall du göra med den där cirkusvagnen?

    Vilken jobbig men rolig utmaning!
    Jag vilar mig ett tag från sådana där - gjorde ju nyss en.

    SvaraRadera
  9. har tänkt så länge på loppisen i tanumshede men aldrig kommit dit. Det retar en sååååå när man kommer på nån loppis å de är dyra ,men ok vill dom ha kvar sakerna i hyllerna då så, tänker jag alltid ha ha.
    Nyckeln du fått fatt på är ju helt tok fin ! lycko lotta där !
    Ha de gott i värmen ,å som sakt tack gode gud för blåsten idag / Lisbeth

    SvaraRadera
  10. Ja tänk va fint det blev!! =)
    Hoppas att jag inte lockar dig i fördärvet med allt sött ha-ha...I alla fall är det nog till mitt fördärv ha-ha...kramelidamis Malin

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Men så mycket det har hänt här...5 åring som firat, loppisfynd och utmaning....härlig läsning.

    Vilken skillnad på tittskåpet!!!!!

    HA´det nu så gott i solen!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  12. Det var ett tag sen jag var här inne såg jag, vad mycket du skrivit. Fina bilder på barnen :-)

    Tittskåpet blev ju jättefint vitt.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Hej vad gulligt det blev när tittskåpet blev vitt.Och du vilka mysiga bakelser du gör helt otroligt.
    Är ganska ny i bloggvärlden, om du vill så är du välkommen att titta in hos mig.
    Kram på dig/Ingela B.

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!
    Titt skåpet blev fint själv har jag kastat bort mina gamla tittskåp.Man kan ju inte spara på allting.Jag bara älskar din lilla gröna prinsess tårta vill bara ha den till Lillans lekstuga.Måste flörta med mormor för jag har köpstopp inför sommar och semester.

    Ha en bra vecka.

    Kramis Tess

    SvaraRadera
  15. Det blev stor skillnad på tittskåpet, det blev cool. =)
    Jag har skickat pengar för jordgubbsbakelsen.
    kram ylva

    SvaraRadera
  16. vad fint skåpet blev med lite vit färg..alldeles underbart gulligt blev det.. Roligt att läsa din utmaning..!

    ha de gott
    Kramar Karro

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla