tisdag 24 juni 2008

~~*Plötsligt.....så...*~~
Stod hon bara framför mig.Har letat läääänge efter henne.
Var hittade jag henne då om inte på.....
DALS-HÖGENS LOPPIS
(svärföräldrarnas loppis)

Vad ska du med den till sa svärfar.ja i ärlighetens namn så vet jag inte det....fniss....
Men jag kunde ju inte tillåta att den skulle få flytta hem till nån annan än mig...hihihi...
Fann även lite andra saker i mörkret...de hade sån otur att det var strömavbrott på midsommarafton av alla dagar.Men det gjorde ju sökandet extra roligt.
Köpte 2 gammla tvättbrädor som ska bli till något annat.Vad det är får ni se när jag är färdig i min lilla tvättvrå.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tusen tack till er alla som tittar in här.Är lite dålig på att kommentera hos er just nu.
upp över mina öron...att göra.
Både med renovering & virkning.
men jag kikar in till er lite varje dag.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PUSS & KRAM

♥ ♥ ♥

------<--<<--@

Nilla


17 kommentarer:

  1. Hejsan, ha en underbar solig semester, vi får väl hoppas på mer värme än vi har nu. Fina saker du hittat på loppis, ska bli roligt att se vad du ska göra med tvättbrädorna för jag håller precis på med 2st jag har köpt på loppis,
    hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad du har fyndat igen! Ska bli spännande att se vad som händer med tvättbrädorna!
    Ha en bra dag!
    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Loppis låter toppen på midsommarafton...och vilken blå himmel....den såg jag inte här.

    HA´det nu så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  4. Så spännande - jag ser dig smyga omkring där i mörkret trevandes efter fantastiska fynd!

    Och det gjorde du också - hittade så fina saker!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag ska lägga ut lite skyltar...på min pysselsida. Flera har frågat....

    Kommer att finnas enkla och vändbara.....

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  6. Den är fab! :) Å lyllos dig som har ett eget loppis inom familjen!

    SvaraRadera
  7. Hej Nilla!!!

    Åhh jag kan förstå att du inte kunde låta bli att ta med dig den hem, den är ju underbar!

    Igår var jag på Bettys..åh vilken ljuvlig blomster/inredningsbutik (du är florist?)..jag skulle kunna gå där hela dan och titta på allt vackert..det var lite som Honning og Flora faktiskt.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Hej igen!

    Japp jag har Plejkas adress, mailar dig!

    Vi kan ta en cyberfika på våran veranda eller ute i Bohuslän som jag allllltid längtar till på somrarna..

    Kraaam
    Mia

    SvaraRadera
  9. Förstår att du inte kunde låta bli att ta med henne hem, det hade inte jag heller kunnat låta bli.

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  10. Her feiret vi midtsommer i går!! Været holdt greit til en koselig kveld på terassen! Og vi koste oss sammen med et vennepar og deres barn! Skjønner at du ville ha den "fine" damen! Ser henne for meg i et hjørne av soverommet, med litt perler og blonder!! I like! Kos deg videre!

    SvaraRadera
  11. Hejsan
    Förstår att du inte kunde låta bli henne. Jättecharmig!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Smögen det var några år sedan man var där,men så härligt hoppas du njöt till tusen.snart semester ,jag vill söder över maken vill norr över,ger mej om vi åker förbi dalshögens loppis.Vilka fynd du gör där !!!
    Inte alltid man vet vad man skall göra med sakerna man släpar hem ,det får änna ligga till sej ,eller hur ? ha de gott/Lisbeth

    SvaraRadera
  13. Klart att tjejen ska ha en provdocka! Bra att sätta i fönster med en ballong och en hatt när man reser på semester så slipper man inbrott..bland annat!

    Älskar mitt kakfat, men ajg har kommit på att jag nog saknar en bulle....

    SvaraRadera
  14. Nej, vad kul med en "docka"..jag vet inte riktigt vad en sån skräddarmodell kallas??? =D
    Och så är jag nyfiken på hur bakelseskålen kommer att se ut! =)
    Hoppas att allt är bra med er. =)
    kramisar ylva

    SvaraRadera
  15. Här har hänt massor sen jag hade tid att blogga sist!
    Tack för alla hälsningar jag fått av dej!
    Det var så länge sen jag kikade in till alla. Det har varit så mycket på sistone och nu går dagarna åt att vara hos dottern på sjkhuset.
    Vad mycket fint du hunnit med och jag ser att du hade en underbar Midsommar.

    Ha det gott och stor Bamsekram!

    SvaraRadera
  16. Klart du skulle ha den där :-)Mycket fint du fyndat.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  17. Så läckra virkade godsaker! Hur kommer du på allt? Och hinner? Måste nästan pröva själv, får se om jag kan klura ut hur man ska göra...

    //Effie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla