fredag 13 februari 2009

~~* GRATTIS ALVA *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Igår kväll ringde en jätteglad Alva till mammsen....
Hon berättade inte med en gång men jag hörde på rösten att det var nått extra.... :-).....
Hon har blivit uttagen till GÖTALANDSLAGET i
BÅGSKYTTE....JIPPIIII....!!
Det var hennes mål.....
Nu är hennes nya mål JUNIORLANDSLAGET... så nu håller vi tummarna på att hon har siktet rätt inställt..hihihi
Så detta firar vi med ännu mera minibakelser...det får väl bli riktiga på söndag när dom kommer till mammsen igen...

Kakfatet har jag lånat av Alva...
..hon fick det av mig i julklapp...


Här har ni henne i egen hög person...för 2 sommrar sen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ta det nu lugnt idag...det är ju fredag 13 e
så ses vi igen på måndag...
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
----<---<<--@
Nilla





29 kommentarer:

  1. Nä men Nilla!

    Är det fredag den 13 idag!!!! Hjälp det känns ju nästan lite läskigy att veta det så här nu på morgonen.....

    Grattis till din duktiga Alva!

    Hoppas ni får en riktigt mysig helg

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. grattis till din dotter =)

    SvaraRadera
  3. Hej söta Nilla,
    Tusen tack för din rara hälsning hos mig - jag önskar dig detsamma ! Ett stort GRATTIS till duktiga dottern - förstår att hon är lycklig och du stolt !
    Extra varma kramar från ett snövitt Skåne (dottern jublar över pulka- och skidåkning på sportlovet)/Marita

    SvaraRadera
  4. Vilken duktig Alva du har.... Tack desamma lilla du!!!! Kramar.....

    SvaraRadera
  5. Oj så roligt! Så duktig hon är! Snart kanske vi får se henne på Sporten i Tv...
    Ha en härlig Alla Hjärtans Dag Nilla!
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  6. Tack desamma :)
    Ååå håller din dotter på med bågskytte, de är min stora dröm att börja de, tycker de ser så roligt ut.

    SvaraRadera
  7. JÄTTEGRATTIS till dottern! Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Hej! Tack snälla söta för din fina kommentar på min blogg, jag blev helt rörd! :-) älskade vän, det var så fint skrivet av dig! HA en supermysig fredag och alla hjärtans dag! Kram Christa

    SvaraRadera
  9. Vilken underbart duktig dotter! Heja! Hon måste ha en himla bra mamma som kan komma så långt! ;-)

    Ha en jättebra hjärtlig helg och heja Dig som virkar så fint och är så bra!

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Men grattis till Alva - vilken stor händelse!
    Nu håller vi tummarna för henne och snart ser vi nog henne på någon VM sändning - man skall sikta högt!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  11. Grattis till Alva vad roligt, du måste vara jätte STOLT *LER*

    Ha en riktigt mysig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jag har köpt dem på Lagerhouse här i stan. Har ni det? De hade sååå sjukt mkt fina saker. Om man bara hade mer pengar! Tack så mycket för adressen till kakfatet.. även om det inte finns kvar.. hihi Kram på dig från mig :)

    SvaraRadera
  13. hej igen hihi.
    Du gillar ju att baka precis som mig. Tänkte ge dig adressen till mina absolut favvo bak butiker. om du inte redan vet om dem.. Här kommer de:
    www.kakburken.se
    www.klarafardiga.com
    www.dekoreramera.se

    Har även lagt ut dem på min sida, vet inte varför jag inte gjort det förr :). kram

    SvaraRadera
  14. Hej min vän!
    Kikar in hos dig och önskar dig och din familj en jätte härlig helg och alla hjärtans dag på lördag!
    Å ett stort GRATTIS till alva.

    Kram Irene

    SvaraRadera
  15. Nämen grattis till Alva och Mammsen! Hoppas att hon når målet! Usch ja, fredagen den 13:e, det hade jag glömt bort. Det brukar jämt hända nåt elände hos oss den dagen...Så mycket härliga nya saker du har virkat igen, den där glasyrmössan är nog min favorit!
    Ha en trevlig vändag!

    SvaraRadera
  16. Gratulerer så mye med datteren din,så flink hun er da!
    Kos deg på Valentine på lørdag:)

    Ser du har laget masse fint:)

    Klems Siw

    SvaraRadera
  17. Nämen vad kul, grattis ALVA, hoppas vi får se dig på tv snart då ;0) & grattis till Mamsen oxå som fött denna talang, förstår om du är stolt =0)

    Trevlig helg..
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  18. Men åh vad roligt! Grattis till Alva! Så himla duktig!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jättefina bakelser! Helt underbara. Grattulera dottern.
    Hälsn Maria

    SvaraRadera
  20. Stort Grattis till Alva!
    Förstår att både Du & Alva är stolta!

    Skickar Dig oxå massor av hjärtekramar...
    //Siv

    SvaraRadera
  21. Va kul för Alva!!! Hälsa och gratta. Förstår hur stolt du är över hennes framgångar! Här firar vi också lite idag, Fannys klass spelar fotbollscup, förra fredagen vann de mot de andra sexorna i byn, idag mötte de Sjuntorp och Lilla Edet och vann, så nu väntar fler matcher =) Underbart söta bakelser, väcker sug efter riktiga!! Kramar från mig till dig/ Helen

    SvaraRadera
  22. Grattis till dottern!
    Så fina bakelser och ett härligt fat.
    Hanna
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  23. Men, vad kul! Vilken stolt mor du måste vara nu!! Blir nästan lite tårögd:)

    SvaraRadera
  24. Hej Nilla!
    Hoppas att du inte märkt av att det varit den 13:e idag! =)
    Önskar dig varmast kramar på Alla Hjärtans Dag!! Sköt om dig!
    Erika!

    SvaraRadera
  25. Så himla roligt för Alva, kul när man strävar och kämpar för att nå sina mål. Ha en bra alla hjärtans dag i morgon och en fin helg.
    Kramis Mamma C

    SvaraRadera
  26. Hej du snälla och rara!
    Tack för hälsningen,
    Ha en riktig härlig Valentindag du också!

    Kul för dottern din att hon kom med i laget,
    förstår att du är en stolt mamma nu.
    Jag har också en Alva, men hon är knappt 4 år.

    Vilka helt otroligt söta mössor du gör...det väckte ha-begär!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  27. Grattis till din duktiga dotra, va stolt/glad du måste va...
    Stor hjärtans kram från mig....

    SvaraRadera
  28. Stort stort grattis till din duktiga dotter... jag kan täna mig du är en stolt mamma nu.. med rätta!!

    Hoppas din vecka blir fin...

    Stor kram
    Ann-Catrin

    minibakelserna är ljuvliga... vad tar du för dom??

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla