måndag 16 februari 2009

~~* ♥ - helgen *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
På alla dag var vi ute på vår badsjö
LERSJÖN hela dagen...ååå så mysigt vi hade det...här följer en bildkavalkad på det.
Tror nu inte virknålen har fått vila..... ;-)
det ska jag ge er bevis på en annan dag...hihihihhi


LERSJÖN

Elin gjorde snöänglar på isen.....

Jag förevigade min KÄRLEK till Peter.....fast den lär väl smälta...ja inte kärleken men beviset...hihihihi


Rallytävling på isen......massvis av folk !

En rolig stam hittade jag....

Riktig naturfotograf...hihihihi....

Här borta körde bilarna på...korvgrillning mm.
Massvis av barn som körde 4hjuling...ja en å annan pappa oxå.. ;-)

Syskonen tittar snällt på.....
Emil på upptäcksfärd....


men.....ooops...hur kunnde detta komma med...hihihi

Se så ljuvligt.....

Kära maken å barnen...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Till sist en ...........

Till alla er som kommer in här å tittar & lämnar en å annan kommentar...
Ni gör mig glad hela dagen....
♥ ♥ ♥
Nilla














29 kommentarer:

  1. Först ett stort Grattis till Alva!!
    Vad roligt att allt slit blir till resultat!! :)

    Vilka härliga bilder!! Gårdagen verkar ha varit en vacker dag över nästan hela landet - strålande sol, vem tackar nej till det?? Inte jag!

    Härligt att vara ute en hel dag! Jag kom tyvärr inte ut så mycket... Ibland finns det annat man måste göra. Som att rensa huset och läsa en bok...

    Vilken tur att du har kärleksbeviset på bild - då är det ju bevarat! Eller hur? ;)

    Önskar dig en skön start på veckan!
    Kram
    Willewira

    SvaraRadera
  2. Så koselig det så ut! En drømme helg! Har hatt en sånn helg vi også, med masse uteaktivitet og familie kos! Fortsetter idag, mannen har tatt seg jobbfri og vi skal på en shopping tur! Kos deg!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft en helt fantastisk dag ute solskenet. Ser verkligen härligt ut.

    Ha en fin vecka så ses vi snart igen!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Godmorgon hjärtevännen!

    Herregud jag stavar som en kratta! Vi börjar om...

    Slängkyssen tog jag emot ;) oxå verkar Ni har haft hur mysigt som helst - härliga bilder... I lördags så blev jag & barnen bjudna på restaurang besök som mannen ordnat - så gott & såååå mysigt!

    I dag är det Måndag igen därtill vanliga uppgifter - jag börjar jobba 12... skall gå ut för en promenad Nu snart måste bara kika in till Dig ;)
    Kramis
    //Siv

    SvaraRadera
  6. Hej! Tack så hjärtligt! Visst är servisen söt åh jag bara älskar den. Fina vinter bilder du lagt ut, ni verkar ha haft det så mysigt! Kram Christa

    SvaraRadera
  7. Men så härliga vinter bilder.
    Själv jobbade jag en stund på Alla <3-dag. Men på kvällen hade vi lite besök, det var trevligt =)

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Varför blev det inget hjärta nu då :( På FB funkade det ju... Hjälp hur gör man??? =)

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga vinterbilder du bjuder på.
    Verkligen roligt att att få följa med på ett hörn.. Snöänglar är ju så fina.
    Ha, en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  10. ps, jag skickade ett mail...

    Kramis

    SvaraRadera
  11. Vilka fina vinterbilder, ser ut att vara riktigt kallt. Men PERNILLA var har du mössan, du måste vara rädd om dej. Du får ta och tillverka dej en mössa.
    Ha en bra vecka.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  12. Vilken skönhet på is!! Men lite kallt om huvudet väl?! Ajabaja...var är mössan någonstans?! Haaa....!
    Låter som en väldigt rolig helg det här! och snö har ni med! Är jag avis eller är jag avis tro?*suck*...hela Sverige verkar ha snö utom vi här på västkusten!.Fusk!!!
    Här blir det väl att åka inlines (jaaa barnen då, INTE jag inte! det hade varit en syn det).
    Badhuset står på schemat med. Annars ska vi bara ha det lugnt och skönt och samla krafterna tills skolan börjar igen. Kan behövas här.

    Vilket underbart kakfat Alva har!!! och det gav du bort? är du tossig människa?!*tihi*...vart har du hittat det någonstans?*ler så rart, så rart*

    Ha en underbar vecka med Klanen din!!
    PUSS & KRAM i stora lass!
    Tokan!

    SvaraRadera
  13. Hej hej!

    Vilken underbar dag på sjön! Supemysigt och vilka fina bilder!!!

    massa kram Anna

    SvaraRadera
  14. Ser underbart ut ute på isen. Man ska ta tillvara de dagar som finns med fint väder och barnen hemma!
    Som vanligt imponerar dina virkade bakelser!

    kramar Effie

    SvaraRadera
  15. Hallå min vän!

    Å så härligt det ser ut!!!
    Klart hjärtat smälter.....älskar man varrandra tillräckligt blir det ju så!!!
    Att hjärtat smälter.....blink.
    Himmel va du är flitig o virkar o virkar....
    Vet du jag skäms...jag skulle ha satt in 100kr till dig....mellanskillnaden...har glömt bort det......fixar det nu....kraaaaam
    Kika in till mig så får du se en liten hälsning till dig. Ska snart visa vart ditt tjocka paket hamnade också....

    Grattis till den lilla bågskytten också...
    Stooor kram!
    katarina

    SvaraRadera
  16. Hej Nilla!
    DU har en utmärkelse att hämta hos MIG!
    Massor av kramar från Erika!

    SvaraRadera
  17. Vilka härliga bilder Nilla, ser ut som ni haft en underbar dag på LERSJÖN !

    Kram Nettan

    SvaraRadera
  18. Det ser ut att vara mer snö hos dig än här...
    Jättehärligt ser det ut iaf...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  19. Vad mysig ni verkade ha det där ute på isen. Älskar vintern, bara att det är snö och sol, gillar ju inte dessa slaskvintrar vi har haft men nu är det ju underbart.

    Ha en fortsatt trevlig dag, kram Marie

    SvaraRadera
  20. Hej Pernilla

    Vilka vackra vinter bilder, visst är de härligt med all snö. Precis som när vi var barn!

    Ha en bra dag/kväll!

    KRAM Linda

    SvaraRadera
  21. Åh vilken underbar dag ni verjkar ha haft - snart kan vi också njuta av soliga dagar på isen!

    Gissa om jag längtar!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  22. Så fina soliga vinterbilder... å hjärtat i snön :) Kram

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Vilka jättehärliga bilder!
    Häslningar Maria

    SvaraRadera
  24. Härlig vinterbilder med strålande sol och gnistrande snö. Ha en bra vecka.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  25. Hej hej!
    Vilken otroligt härlig blogg du har. Nackdelen är att man blir så fikasugen ;) Dock ska man gå på din fikalinje då... =)

    Kram.

    SvaraRadera
  26. Hej Gulliga Nilla, vad kul att få se dig du ser precis so goo ut som jag btrodde hihi.
    Vilken fantastisk dag ni haft, underbara bilder inte satt du väl i kylan och virkade??
    Kram på dig vännen/Ingela.

    SvaraRadera
  27. Hej på dig! Halkade in hemma hos dig av en slump och det är jag glad över. Vilka fantastiska bakverk du åstadkommer. Sååå sugen man blir - jag bantar "ständigt" - men dessa sååå fina bakelser kan man ju faktiskt unna sig...jag återkommer med största säkerhet/Kram/Maud

    SvaraRadera
  28. Ser ut som en perfekt dag ute i det fina vädret =) Supermysigt =)

    kom gärna med namnförslag till min nya blogg =)

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla