onsdag 4 februari 2009

~~* INSYNSSKYDD *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Förra helgen målade jag staket.....nja inte ute men
INNE.
SÅ här blev det....... Lite mer blommor ska till men jag har inte hittat den rätta
blomsterlådan än.....
Tog in en syrengren å hängde en ljusslinga från thailand i....(dock inhandlad på TRADERA).Jag tillhör en av få familjer som INTE varit där IRL.Men jag sörjer inte för det... ;-)

Härligt frostigt ute.....



Lite konstgräs innanför staketet.....



Hängde en lampkjol från lilla UGGLEBO .
på skomakarlampan.
Det andra fönstret i köket är inte färdig stylat än...hihihii..
Bilder kommer då jag hittat rätt rekvesita.
~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS & KRAM
♥ ♥ ♥
----<--<<--@
Nilla





15 kommentarer:

  1. God morgon! Nej men så fint du har gjort! Riktigt gulligt. Hoppas du får en bra dag. Kram Christa

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    Vilken rolig idé, ser så jättemysigt ut, får man lov att härmas?
    hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Åh,jag vill ha alla dina bakelser.. De är så otroligt fina. Ska finurla på vilka jag helst vill ha. Åh bakelsemobilen den är så söt, gör du den i fler färger? Kramis

    SvaraRadera
  4. Du är ju så påhittig. Vilket fint insyndskydd. :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Du har nåt att hämta hos mig!

    SvaraRadera
  6. Så fint du gjort! Jag har ju ett staket i mitt ena vardagsrumsfönster men det har jag köpt! Jättefint piffat, jag älskar att styla om mina fönster, det är sååå kul!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Du är då en sann insperations källa Nilla!
    Undrar...vart får du alla dina ideer ifrån?
    Bloggar eller tidningar eller finns dom bara helt naturligt hos vissa?? *LER*
    Kramisar Erika

    SvaraRadera
  8. Det var ett super fint staket, tack för tipset :)
    Jag lägger ideén på hyllan så länge bland resten av alla saker jag vill göra :)
    Gullig lampkjol, har två st jag ropade in på tradera för längesen.
    Har lagt ut två nya objekt på tradera om du e nyfiken ;)
    sök på syskrin å sen på skyffel med borste:)
    Snöflingan-77 är mitt alias.

    Ha en skön dag.
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Vilken ide:)
    Det vart ju hur mysigt som helst:)
    Vart får du allt ifrån??
    Ha en bra dag
    Ljus & Kärlek
    Sari

    SvaraRadera
  10. Smart insynsskydd! Så snyggt sen!!!!

    SvaraRadera
  11. Oj, vad fint du har pysslat. Tänkte en sekund att har du målat staket ute:-)
    Du har så härliga tips.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Wow vilken fin blogg ! Och du gav mig mängder av inspiration att komma igång med virkningen...precis vad jag var ute efter !!! Var så sugen på att virka lite fika till barnbarnen och nu känner jag att det är precis det jag ska göra...hihi !
    ***
    KRAAAM EVA

    www.whiskyochchampagne.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Jag har inte heller varit i Thailand!!
    Vad många fiffiga idér du har. Den där grenen med ljusslingan var verkligen cool:)

    SvaraRadera
  14. Gud va fint =) Så skulle jag med kunna tänka mig att ha :)

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Vilket häftigt insynsskydd!Å vad duktig du är på att virka, man blir ju så sugen. Det är ju så att man vill köpa alltihopa.

    Någon gång i framtiden blir det då att inhandla något från dig.

    Mvh Maria

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla