torsdag 5 februari 2009

~~* TILDABAKELSER *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Några frågar hur jag kommer på alla ideer när det gäller inredning å virkning.
Mitt svar är bara att det poppar upp i huvudet.Någon liknade det vid att huvudet är som en gryta poppande popcorn.
Här har det tillkommit en hel bricka TILDOR.
Lekt lite med kameran......

Idag ska jag bara virka, har en massa som ligger å väntar...


Ååå i morron kommer mina stora älsklingar.....
Måste jag säga att jag läääängtar...



Då ska vi se på Lets Dance & Mello...bara längtar!
~~~~~~~~~~~~~
HA EN BRA DAG !
♥ ♥ ♥
----<---<<--@
Nilla






14 kommentarer:

  1. De är så fina, så fina!

    Jag vet, man blir helt lycklig av att Mellot börjar. Jag är liiiite skeptisk mot programledaren, men jag hoppas verkligen (och tror) att hon kommer att överraska och motbevisa mig. Det blir säkert jättebra! :-)

    KRAM och virka på! :-)

    SvaraRadera
  2. Du är ju makalös med dina bakverk!!! Kram o ha en bra dag...

    SvaraRadera
  3. Ja nu börjar mello igen, det ska bli skoj tycker jag med. Vad fint det blev i fönstret i förra inlägget. Jätte kul idé med staketet.
    Kramis Mamma C

    SvaraRadera
  4. Det är ju ofta så att har man hittat sin "grej" så poppar idéerna upp... och det är vi andra glada för. Då kan vi få njuta av dina bakverk. :)

    Vad mysigt att de stora kommer! Och en hel helg med mysprogram! Kul!

    Ha det gott vännen!
    KRam
    Willewira

    SvaraRadera
  5. Fin fina bakelser :)
    Vad e det för "häftig" kamera du har, har tänkt att byta in våran "nya" som jag inte e så nöjd med.
    Ha en bra virkdag :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Hahha ja du om man hade sånt huvud!!! Söta är dom! :-) Kram Christa

    SvaraRadera
  7. Jeg å vil ha det sånn at det bare popper opp ideer !!!
    Du er bare KJEMPEFLINK!!!

    Klemmer

    SvaraRadera
  8. hej
    Åh vad fina bakelser du gör!! Tilda är ju min favvo men virka är inte min grej. Du gör det verkligen med bravur... har läst om dig på någon annan sida tror jag, kan det va " älskar sött"? Hur får man muffins på sidorna o hjärt strössel som trillar ner? JAg är ny i bloggvärlden och fattar inte hur man gör. Tack för en fin sida! therese

    SvaraRadera
  9. Jag blir så imponerad av alla som virkar sånt här! Har nyligen upptäckt det. Och bra för figuren är det också...

    Om du vill får du gärna titta in hos mig. Jag har även en webbutik som bl a säljer te och jag har ett ljuvligt kakfat som skulle passa till din bakverk!

    Kram,
    Lena

    PS. Vad är mello??

    SvaraRadera
  10. Hej Nilla!
    Har varit lite datorfrånvarande ett tag men snart är jag i gång igen....dom är så fina alla bakelser ....å tänk att jag är lycklig ägare till två!!!
    Ha en underbar helg med alla barn ...du kanske skulle lära dom att virka också??? Ett familjeföretag!
    Kram stina

    SvaraRadera
  11. Så härliga de är alla tillsammans :)
    Måste vara mysigt att få hem alla.
    Ditt staket och fönster i förra inlägget blev jättefint. Rolig idé.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  12. Nilla jag skulle vilja beställa mössor av dig,,,men hur gör jag????
    Och finns dom i andra färger?
    Jag skulle vilja ha en tjej o en kill mössa.
    Har du nå bilder el ser dom ungefär likadana ut fast olika färger....Ha d KRAAAM Sari

    SvaraRadera
  13. Vad mysigt ni ska få imorgon/idag. Och vad mycket du virkat.

    Ditt fönsterstaket är fantastiskt...kanske tar efter din idé. Har en stor björk som inskydd i köksfönstret men funderar på att ta ner den till våren och då blir det insyn från lägenheterna från gatan ovanför. SMART IDÉ.

    Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  14. Jag smälte av marängerna och de underbara snöbilderna.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla