söndag 14 februari 2010

~~* ALLA ♥ DAG *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....är snart över för denna gång.Vi firade bara i all enkelhet med lite kärlek för magen & goa stunder under dagen.....


Ja jag fick en MUS av lilla Elin som hon gjort i skolan.....*LER*


Så här söt var den när man öppnade musen......
*man blir tårögd*


Vi använder flitigt de mysiga receptböckerna man kan köpa via AFTONBLADET.
wow...så mycke gott det är i dom.Tur att jag har återupptagit min crosstrainerträning igen.......*LER*


Dagen till ära gjorde vi denna kaka.....KALLE ANKA KAKA...Gooooooood !


Ja den blev ju inte riktigt som i boken för jag hade för lite kakao hemma, men den smakade mums ändå.Typ DRÖMRULLTÅRTA.....


I tryggt förvar i IKEAS ARV tårtfat.....


~~* ♥ *~~


strykande åtgång blev det.....nu finns endast en liten liten bit kvar...


Sist men inte minst en hälsning från mig till er!
Ska försöka kika in hos er alla nu när vi kryat på oss.
Har sett att det varit en del nya inne & lämnat en kommentar..KUL !
Jag har inte nonchalerat er bara inte haft tid, lust & ork...men nu så....
på återseende!


8 kommentarer:

  1. Mys mys...

    Klart du kan få beställa bara en bebe!! Bara att skrika till när du vill.

    Kram kram <3

    SvaraRadera
  2. Gomorron!Vad fin tårta du har gjort.Hoppas att duhade en mysig Alla ♥ Dag.ha nu en skön måndag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Tårtan låter jättegod...tar en bit..tack!

    Ha en fin vecka
    Eva

    SvaraRadera
  4. Hej! Å så fin tårtan är mums å så fina saker du fått. :-) Ni är friska nu eller?? kram

    SvaraRadera
  5. Så gott det ser ut och vilket sött hjärta du har fått!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Va gulligt kortet är. Så härligt och få små kärleksförklaringar på det viset ♥♥♥
    Va fina grejer i det tidigare inlägget, med allt blått fint. Blev jätte förtjust i galgarna.
    Kram ♥ C

    SvaraRadera
  7. Mmm.. så mumsigt du!!

    Kram på dig!
    Mia

    SvaraRadera
  8. Köper dessa böcker på onsdagarna oxå. Finns mängder med goda recept i dom. Ha en bra ny vecka.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla