fredag 5 februari 2010

~~* GALGAR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mellan allt annat som ska göras om dagarna har jag mina avkopplingsstunder....& vad gör hon då..jo virkar !
OVANLIGT.....som min stora dotter Alva säger.
Kanske borde jag sova en stund men jag sitter hellre i min goa fotölj med en virkkrok & myser...hihihiiiii....
Fick en sån underbar fotölj av svärföräldrarna, eller ja det var faktiskt en hel soffgrupp.
TUSEN TACK FÖR DEN  !
Ja vad har jag nu virkat denna gång då.......


jooooo söta BAKELSEGALJAR !


Rosa & Gröna
~~* *~~


Blev jättenöjd med dom.....


~~* *~~


~~* *~~


Vita galjar ska jag ta itu med nu när SCHLAGER YRAN drar igång
.......JIPPIIIIII......nörd som jag är
*LER*


Elins ME & I klänning som jag är sååå glad i...
Bakom ser ni en av 2 gamla garderobsdörrar som jag har målat.Vad dom ska användas till ska ni få se en annan dag.......
Så nu får ni vara nyfikna hela helgen.....hihihihiii..
Ta nu hand om varandra & akta era
RYGGAR i detta SKOTTÅR

24 kommentarer:

  1. Vilka söta galgar :)
    Nu blir jag väldigt nyfiken på vad du ska göra med de fina dörrarna..hihihi
    Men den som väntar på nåt gott...

    Ha nu en riktigt mysig helg med din kära familj å virknål ;))

    Kramiz ♥

    SvaraRadera
  2. Men guuu så söta helt otroligt!!
    Kommer du sälja såna också sen? Helt otroligt hur du får alla idér...
    Ha en trevlig helg med familjen..
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Vilka söta galgar!! verkligen jätte fina...
    Hoppas ni får en trevlig helg!

    Kram Moa

    SvaraRadera
  4. Så sött skötbordet blev när du "pimpat" det!!!!!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Otroligt söta galgar, jättefina! Ska bli roligt att se de vita när du är klar med dem.
    Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Vad söta galgar.Jättesöta.Ska bli skoj att se dom vita när du fixat dom.ha en mysig fredag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. De är underbara!!!
    Tror jag får gå virkkurs hos dig... har glömt bort vad alla förkortningar betyder. Jag som virkade massor av mormorsdukar i tonåren. Hmmmm! Minne som en kråka.... (fast de kanske har bra minne? Det har inte jag!)

    Här laddar vi också för melodifestivalen... :)

    Kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  8. Cupcakes.. Gillar jag!!
    Men!! Vilka fina galgar Nilla! Om du säljer sådana? Vad är priset då?

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Du är så himla påhittig!! Det blev ju jättefina dina galgar.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Underbara! DU är då för finurlig! Tack för all inspiration du ger!

    SvaraRadera
  11. Hahah så vitsig du är!!

    Dina galgar blev super duper fina. Me lika a lot!! De blev liksom helt perfakta.. :)
    Synd att jag verkligen inte har någonstans att ha galgar på.. :(

    Kram på dig i slager yran!

    SvaraRadera
  12. Hahhaha skottår...
    Galgarna är ju ursöta.

    ha en fin helg
    Eva

    SvaraRadera
  13. Vad virkar du inte?! ;)

    Jo, Paolo är en favorit. Och inte gör det ont i ögonen att titta på honom heller...

    Må så gott i snön!
    kram
    /Jennie

    SvaraRadera
  14. Det är sällan man kommer föbi en blogg med ens namn, kul =)

    Fint namn också jag älskar den lantliga stilen. En perfekt blogg med andra ord ;)

    Ha det gott =)

    //Penny

    SvaraRadera
  15. God kväll eller snarare god natt!
    Vilka super söta galgar. Det är ganska lustigt för i förrgår kväll sydde jag ett överdrag till en trägalge, blev väl inte så där jätte nöjd. Dina var mycket finare. Kanke visar jag upp dom på bloggen en dag när jag fått till det.
    Ha en skön helg.
    Kram nettan
    PS. Du har fått mail.DS

    SvaraRadera
  16. Jättesöta vännen


    du är så påhittig du:)

    Ha en underbar lördag

    Kramisar Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  17. Tjing tjong...

    Men guuuud så söta!!! Helt bedårande...=) Du är sååå himlans duktig vet du det??!!!
    Hur mycket kostar de!? Kläderna är ljuvliga!! Så duktig som du var förra gången, så kommer du snart i din normal storlek igen!! =)

    Stor kram Malin ♥

    SvaraRadera
  18. hej gumman.Men!!!så söta galgarr du gjort.Du är ju ngt mycket speciellt med din talang.
    Mailar dig snart.Har lite frågor om utseendet på bloggen...kram

    SvaraRadera
  19. Men gudars, du är ju för pysslig!
    Vad får du allt ifrån kvinna? Helt fantastiskt!
    Kul att jag kunde bjuda på ett härligt skratt, förresten...

    Kram mamma Anka ;)

    SvaraRadera
  20. För mig är du PENNY.När vi pratar om dej så säger vi...hon Penny är otrolig!
    Jättefina är dom dina galgar.
    Hade ngn sådan förr som det var tyg hoprynkat på den.
    Hoppas att rätt låtar gick vidare i Melodifestivalen.
    Jag gillade båda två men hade velat ha med Jessica!!!!


    Hej då PENNY!

    Ser fram emot nästa mästerverk!!!

    Kajsa

    SvaraRadera
  21. Nej, men Nilla! Nu har du ju överträffat dig själv! Så underbart söta och fina! Kram Camilla

    SvaraRadera
  22. Oj så fina de blev! Är faktiskt smått förundrat över allt du lyckas virka fram, och så fint allt blir!!!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  23. Vilka söta galgar! Precis som bakelser fast i galg form. :-) Hoppas ni kryar på er fort, maginfluensa e inge kul alls.
    Kram

    SvaraRadera
  24. Hej Nilla!

    Undrar var du har köpt dina galgar någonstans? Är lite sugen på att pyssla lite med sådana galgar. Hoppas på svar!

    Diggar din blogg till tusen förresten!

    MVH Sandra Engström

    Min mail är: sandra_engstroem@hotmail.com

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla