fredag 12 februari 2010

EMIL
~~*~~*    I    *~~*~~
LÖNNEBERGA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu börjar vi bli friska....det har varit en riktig genomkörare.Ja ni vet ju hur det är att ha magsjuka så det behöver jag ju inte gå in närmare på ;-)
Har börjat få ordning på pojkarnas rum....en liten insyn ska ni få idag...
Häng mä !



I fotande stund saknas fönsterbrädor...ligger på torkning.


Köpte ett köksbord på IKEA som var på rea.Målade benen & klädde det med en vaxduk som tål pennor & annat kladd.....

I väntan på 4 pallar så fick denna stol oxå lite vaxduk på sitsen .


En underbar gardin som oxå kommer från IKEA.
Tryckt mönster som ser ut som korsstygn med olika blomnamn.Tror jag gav 49kr paret på REA....LYCKA !


På en hylla vilar Emils "BYSSE"


En mysig skylt jag köpte förra året på TRADERA av ÄNGLASKÅP.
Så sant......



Pojkarnas pyjamisar som tomten kom med från LINDEX



Hänger på vita virkade galgar gjorda av mig...*LER*
80kr/st el 150kr för 2



~~* ♥ *~~


I taket hänger en vimpelgirlang från RUSTA


Flygplanslampa jag köpt av mina goa "cybervän" ( ja det är där vi träffas mest) Marika med bloggen
LILLA PISSMYRAN kika gärna in hos henne.Det finns mycke mys för själen & ögonen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
förövrigt ska vi kurera oss under helgen

GLAD
ALLA ♥ DAG
PÅ ER ALLA GODINGAR !

17 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort på rummet. vaxduk verkar praktiskt där!, Du, de där gardinerna har jag stått och hållit i på rea men inte köpt!! Tror du att jag ångrat mig ett antal gånger??? Suck...
    Skön alla Hjärtan helg önskar jag tillbaka. Vi skall dra oss lite norrut i morgon. Hemligt resmål... ;0)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att ni börjar må bra igen.Vad fint du har gjort kanongulligt.Gulliga pyjamasar.Söt bräda med härlig text.Ha en mysig fredag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken pojkdröm att få ha ett så fint Emilrum!! :)

    Väldigt smart med vaxduken...

    Ha en riktigt mysig Alla Hjärtans helg!
    Kramar Linda

    SvaraRadera
  4. Hej..Så längesen jag var här och skrev ,,flåt.
    Så massa fint du gjort det med vaxduken va ju så smart och vilket underbart mönster..Emil min favorit..Min dotter heter Ida just efter hans
    syster..Massa kramar till dig och din familj..och krya på er tankar,Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej NillaPilla , härligt rummet blir , å så fina pyamasar dom har , riktigt söta galgar du gjort -du e bäst Kramen //STINA

    SvaraRadera
  6. Hallå Nilla,
    stackare magsjuka, det är så hemskt att få! Ni får verkligen krya på er! Men vad mysigt fint du har gjort i pojkarnas rum och gardinerna var hur fina som helst, billigt med! Oj, vad fina galger!!

    Ha en frisk helg! Kramis Elin.

    SvaraRadera
  7. Så fint hos deg, takk for titten og god helg!

    SvaraRadera
  8. Ett pojkrum i riktig 'Emil-anda'. *ler*

    Kan det bli bättre för små grabbar.=)
    Så fint.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Så mysigt och fint det blev i killrummet. Skönt att magsjukan har lagt sig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. Hej Nilla!
    Usch, magsjuka, finns inget värre! Skönt att ni mår bättre:)


    Vilket charmigt pojkrum i bästa Emil stil!

    Ha en trevlig helg,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Vad fint pojarnas " Emil" rum blev..fulla av bus dessa grabbar kan jag tro :)

    O du, idag skiner solen för full här,
    fast -14, gör att det biter lite i näsan :)

    Ha en fin dag
    Eva

    SvaraRadera
  12. HEJ Nilla!

    Vad fint o pojkigt du gjort deras rum.. Det är ju så där ett barnrum ska se ut! Ska jag någonsin skaffa ett barn så ska det va i den stilen... mina 3 år då jag fick "låna" barn var det lite svårt att bara komma in o fixa(lat pappa). Barnen ville ju ha fint.

    Kaninerna kan jag göra i stor eller liten?
    Så det skiljer en 100ing mellan dem. 299:- o
    399:-

    Säg bara till i god tid utifall det är något matelial jag måste ut o fixa =)Fast jag tror jag har det mesta hemma!

    Jag håller på o gör en "doptårta" Meningen att man ska ställa fram den på bordet varje år man fyller sen.. istället för den traditionella flaggan. Kommer nog lägga ut den i kväll. För den är inte riktigt klar o jag ska i väg o jobba. Det är en killtårta med baby på som kommer hålla en skylt med namnet på barnet o födelsedata..

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Så fint du gör det.
    vad skönt att ni börjar att bli friska.
    Ha en bra lördag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  14. Å så fint du gör det det för barna..

    Kraam Mia

    SvaraRadera
  15. Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  16. KRAAAAAAAAAAM min vän på Alla hjärtans dag!!!! :))
    Vad bra att ni känner er bättre!
    Jösses vad mycket fint du visar.
    Måste nästan ta mig en till titt! :)
    Kramen damen / Åsa.

    SvaraRadera
  17. Vill önska dej en jättemysig Alla hjärtans dag!

    Jättefint ni gjort det till killarna! Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla