tisdag 16 februari 2010

~~* KALASTOFSAR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gjorde ett par kalastofsar i väntan på att lille Ebbe skulle kika ut...nu är det snart 3 mån sen det skedde...inte klokt vad tiden rusar iväg.



Elin fick agera modell något som var så där uppskattat,,, :-)


hon tyckte mamma kunde ha dom istället & hon kunde fota mig...
Nja..jag vet inte det ja.....sa jag men ok då....håll tillgodo!
*LER*



~~* ♥ *~~


Finns även med andra kakor på...bara att beställa vid intresse.
50kr/paret



~~* ♥ *~~


Inte ofta den här lilla damen vill ha håret uppsatt tyvärr.Tycker ju det är så roligt att fläta osv men icke då.Men det kanske ändrar sig....
Att köpa tofsar & spännen är däremot kul, det finns ju sååå fina med rosa, glitter tycker hon.


Här inväntar vi sportlovet nästa vecka för då kommer mina stora busungar....
Längtar sååå mycke efter dom nu.
Men den som väntar på nått gott väntar inte förlänge sägs det ju..så det är bara att hålla ut.

10 kommentarer:

  1. Men åhhh vilka söta, helt underbara... Ni e fina båda två i toffsarna ju *ler*
    Du är ju såå påhittig Nilla..
    Ha en härligt go fettisdag ;D
    Kraaam Kraaam Linda

    SvaraRadera
  2. jösses vad söta tänk bara om min lilla skrutta kunde ha lite mer hår så man kunde ha såna ska dra lite i det ;) kram kram på er 0//Annika och Julia

    SvaraRadera
  3. Heej Nilla,
    vad du är påhittig och alltid så duktig på det du gör! Haha så din dottra fick dig att bli modellen, vad gör man inte för sina barn! Kul att dina andra två kommer snart så ni kan ta igen er och mysa ihop!

    Ha en mumsig Semla dag! Kram Elin.

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är att hitta på allt möjligt fint att göra.Du är duktig.Har du fått någon god semla idag ?ha en skön tisdag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Gulliga toffsar det där. Ni klär så bra i dem båda två. Om du tog med sådana till en förskola skulle du nog få sålt hur många som helst.

    SvaraRadera
  6. Vad får du alla ideér ifrån.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Hahhaha du ! Säger som andra, vad får du dina ideér ifrån hii så underbart söta var dom! Duktiga du! kram

    SvaraRadera
  8. Hej
    vilka fina toffsar, tycker du är helt otrolig på att hitta på massa nya virk projekt, var får du alla ideer ifrån? Man blir alltid glad av att gå in och titta hos dig.

    SvaraRadera
  9. Just nu har jag "Veronique tipsar" i min blogg! Ta gärna en titt och se om du hittar något användbart:)

    SvaraRadera
  10. Halloj på dej , så gulliga tofsar o även modellerna Kramen //STINA

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla