fredag 9 oktober 2009

~~* BARNDOP *~~
~~~~~~~~~~~~
Idag ska jag visa vad jag gjort till en kund...hon ville ha nått litet på bordet vid barndopet...




En massa små bakelser.....
~~* *~~




Går givetvis att få i tjejiga färger oxå...
~~* *~~




40kr st kostar dom....
~~* *~~




Porslinet "hittade" jag i svärföräldrarnas "sopor"
..hihihihihi....kaffegods, mattallrikar mm
~~* *~~



Den utlovade mor & barn tårtan i pojkfärger är också klar....
~~* *~~




~~* *~~




6st för 180kr
Fint förpackade i cellofan...
~~* *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En myspysig helg
önskar jag er alla godingar där ute


11 kommentarer:

  1. Så himla gulligt, ha en fin fredagskväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Åååå så söta! Attans att jag inte känner någon som ska ha dop.... Ha en go å mysig helg!! /Kram Helen S

    SvaraRadera
  3. Så gulligt!
    Ha en bra helg.
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Jäkla vad mysigt du dukat för dop!!! kan tänka mig att köparen är NÖJD
    ATT du orkar virka så mkt nu när din bebis är som störst;)
    Tur det räcker med att sitta still i en go stol:)
    Ha en skön helg
    Kram

    SvaraRadera
  5. Såå söta! Lika förundrad jämt..hur mycke du hinner med!!!

    TREVLIG HELG!!
    Kram ♥ Millan

    SvaraRadera
  6. Vad himla söta.Helt underbara.Undrar bara hur du hinner? Ha en skön kväll och en mysig lördag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  7. Vilket vackert dukat dopbord!

    Ha en skön fredagskväll och mysig helg!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  8. Tack gulliga!
    Men nu har du gjort det igen! Du är bara helt otrolig!
    Vilket bord, så fint dukat med den lilla servisen och dina makalösa bakelser! Den mor-barn tårtan är bara såå fin!
    Härligt!

    Goa kramen! Anki

    SvaraRadera
  9. Kjmepe fine ting du lager..hmmm kjempe delikate muffins.....Klæm Linda

    SvaraRadera
  10. Så otroligt söta :)

    Trevlig söndag.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  11. Lika fina saker som vanligt. Kul idé!
    Ha en skön söndag i tråkvädret!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla