tisdag 13 oktober 2009

TRADERA, VINST
&
~~*~~       LOPPISFYND       ~~*~~
&
FÖDELSEDAGSBARN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



3 små söta trådrullar som jag hittade på vinden.Satte lite spets på dom tillsammans med gamla knappnålar
~~* *~~



2 söta vinster från
Gör ett besök på hennes blogg... LOVELY !
~~* *~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



En underbar ljusstake som är fyndad hos svärföräldrarna.Tvärr fann jag bara en men får bege mig ut på jakt efter en eller flera till....
~~* *~~





~~* *~~




Sen hittade jag oxå en liknande lampa.....ME LIKE !
Skärmen passar kanske inte så bra men den går ju att byta ut...hihihi..
~~* *~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sist men inte MINST så fyller min
SAMUEL 12 ÅR idag......




Massvis av pössar & kramar till dej idag min älskling!
Mamma ÄLSKAR dej !
♥ ♥ ♥
Känns extra jobbigt att inte ha dom hos sig en dag som denna, men snart är det höstlov & då kommer dom igen.....MUMS !


14 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag hittade hit från mitt liv i fahre och vill jättegärna köpa ett rosa band av dig!

    Så många underbart fina saker du virkar, jag bara häpnar. Hade tänkt prova att virka något i kväll på vår stickjunta, nu fick jag verkligen mycket inspiration!

    Jag kan inte mejla dig så om du vill mejla gärna mig på karinlindstrom@telia.com!

    Mvh
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hipp Hipp Hurra för din son idag!!!
    Hoppas att ni får en go dag..Ser att fler hittat till dig från mig och vill ha ett Rosa Band..Så roligt..massa kramar Susanne i Fare

    SvaraRadera
  3. Wow wow vilka fynd! Inte illa! MEN GUUUUD VAR har jag sett denna ljusstake???? JAG har sett den någonstans! Måste hålla ögonen med mig nu! KAN VARA så att min väninna Maria har dessa också. ska kolla Me like too! hihi kram

    SvaraRadera
  4. Nilla vilka fina saker du visar,,,gillar lampan oj oj så vacker.
    Stort grattis till sonen
    Ha en fortsatt trevlig tisdag
    Kram Sari
    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  5. Hallojs ! Vilka fina saker du visar.Stort grattis till sonen.Ha en mysig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  6. Härliga grejer...gillar verkligen ljusstaken! Hoppas du får fatt på en till!
    Jättegrattis till sonen...kan tro att du saknar dom!

    Goa kramen! Anki

    SvaraRadera
  7. Grattis till Samuel - snart är han tonåring!!!

    Vilka fina fynd du gör .

    Kram Maud

    SvaraRadera
  8. Ett stort grattis till sonen!
    Hoppas att han får en bra dag.
    Vilka underbara saker du har fyndat.
    Jag gillar särskilt mycket ljusstaken och lampan!!!!!
    Kram Mari

    SvaraRadera
  9. Du gör bara så helsköna mysiga och söta små saker.Schwartzwaldtårtan går inte av för hackor :-)))och inte de söta små syltburkshättorna heller. Allt är snyggt!Jag hade för mig att jag beställde ett rosa band av dig här på bloggen förra veckan, men har inte hört nåt från dig om det, så jag gör för säkerhets skull om beställningen här.Gissar att du har mkt att göra...:-)
    Alltså 1 st rosa bandet a 60 kr vill jag gärna beställa från dig. Tacksam om du hör av dig till mig hur vi bäst gör med betalning osv.
    Tack så jättemycket!Min e-post är:
    livsluft-@hotmail.com / Kram karin

    SvaraRadera
  10. Jag är helt tagen vad mycket fint du har i din blogg! Så läckert...
    Ha en bra dag, Theresia

    SvaraRadera
  11. hej o stort grattis till sonen!! förstår att det känns jobbigt att va ifrån varann!
    mycket vackra loppis saker du visar!
    Ha de fint☺ Kram Millis ♥

    SvaraRadera
  12. Hej Nilla!
    Oj vad massa fina saker du fått tag på! Den där ljusstaken är superfin, har något liknande själv.

    Grattis i efterskott till din son, hoppas han fick en härlig födelsedag!

    Visar det fina rosa bandet inne hos mig idag som jag köpte av dig! Tror att det var någon mer som skulle beställa:)

    Ha en jättebra eftermiddag,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  13. Grattis till sonen, förstår att det känns tungt att inte få ha dom hos sig en sådan dag. Mycket fina saker som du fyndat.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  14. Ni kommer säkert att fira i kapp er på höstlovet, du och din son. Stort grattsi till honom!
    Jätteläcker ljusstake och lampfot du hittat!
    Kul.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla