tisdag 20 oktober 2009


~~* THE KEY TO..... *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Köpte för en tid sen ett litet nyckelskrin.....
färdig shabbat & klart..
~~* ♥ *~~



Det pryder just nu mitt stora våningsfat i köket men ska få en ny ägarinna i morgon....
~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




Hittade en gammal nyckel på vinden....
~~* ♥ *~~




som fick en tag & spetsrosett
~~* ♥ *~~




och texten.....
" The Key to your heart "
~~* ♥ *~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu har jag "bara" 22 dagar kvar.....hoppas jag.
Oj så fort 9 mån har gått.
hoppas bakelset snart vill kika ut för jag känner mig allt annat än smidig....
~~* LER *~~


15 kommentarer:

  1. Vilket gulligt liten skrin!! Har ett likadant fast det står The....

    Kram Moa

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt du gjort av skrinet! Och så fiffigt att med texten till nyckeln :o)

    Så spännande! 22 dagar går fort! :o)

    Må så gott!

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  3. Förstår hur du känner dig!!! Ett kassaskåp är smidigare än vad jag är just nu.

    kram mia

    SvaraRadera
  4. Hej! Ja du samma här förra året fick den inte följa med men nu i år kunde jag bara inte låta bli den. Åh det där lät ju hel fint en stor virkad! Kan inte virka stoooora runda saker hahah dom blir bara fula! Din kanske man kan få se ?? ha en bra kväll kram

    SvaraRadera
  5. Vad fint med texten på nyckeln. Tänka sig att 9 månader snart har runnit iväg.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  6. Vad himla fint med texten och spetsen på nyckel.ja det var gulligt.Ja tänk va 9 månader går snabbt.Ha det gott ha en härlig onsdag kramizar ~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  7. Nämen åhhh Nilla, 22 dagar kvar!!!
    ÅÅhh vad jag finner det spännande. Hihi.
    Jag önskar så att få veta vad du får för liten guldklimp :)

    Inte visst jag att det fanns nycklskrin?!
    Då måste jag införskaffa mig ett sådant.
    Jag har massa gammla nycklar, som jag fått av min far. Som i sin tur har sammlat på nycklar i hela sitt liv. Ett tag tänkte jag kanske rama in dem..men jag vet inte? Tills jag vet, kan du ju ligga i en sådan tjusig låda som du visar...

    Tusen tack för dina rara ord inne hos mig. Jag blir alltid så glad för dem. :)
    Nu ska jag gå och knyta mig, är så trött...
    Önskar dig en fin morgon!
    Varm kram / Åsa.

    SvaraRadera
  8. Vilket fint skrin, blev toppen med tagen och den fina texten på nyckeln!
    Hmm...22 dar?? Jag röstade på 29 november jag, jaja man kan inte få allt *ler*

    Klappa om "kulan" och hram till dig!

    SvaraRadera
  9. KRAM ska det ju givetvis va!!

    Igen!

    SvaraRadera
  10. Hej Nilla!
    Måste bara kika in till dig!
    Jag har en tillfällig blogg torka,igen!
    Hur orkar du skriva varje dag?
    Ser att datumet närmar sig! Kul! =)
    Hoppas att du mår bra och att mannen tar god hand om dig! =)
    Kram Erika

    SvaraRadera
  11. Hej JA tradera ja har inte tänkt på det hihi men inte heller på en virkad matta under granen :-). Låter super fint. Ska kolla in tradera. hahh ja 20 år låter mycket men ja tiden flyger ju iväg. Urläckert skrin!! Glömde ju säga det igår! ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  12. Halloj...
    Bara 22 dagar kvar!! jag tycker tiden har sprungit iväg - hoppas Ni mår bra hela familjen.

    Fick åka hem idag - Melina insjuknade med hög feber... jag passar på & bloggar lite nu när hon sover.

    Vilka underbara praliner Du visar *ler*
    Ha det gott, Kramisar från mig
    //Siv

    SvaraRadera
  13. å så fint skrin du har ,det gillar jag
    kramis

    SvaraRadera
  14. Hejsan Nilla,
    Det var ett tag sen jag var inne hos dej och läste, blev lite chockad att du bara har 22 dagar kvar, så spännande det ska bli att få läsa om vad du får en lite going,
    Soliga hälsningar
    Sanne

    SvaraRadera
  15. Vad fort tiden har gått! Har en vän som har gått nästan lika länge som du. Det är hennes fjärde :) Spännande! Vilken mysig nyckellåda. Gillar din smarriga praliner också. Helt underbara. Kramar

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla