måndag 19 oktober 2009

~~* PRALINER *~~
~~~~~~~~~~~~~~
Smarriga praliner har jag gjort.....efter många förfrågningar av min egna pralinlåda.





4st i osort.färger för 100kr
~~* *~~
~~~~~~~~~~~~





~~* *~~
~~~~~~~~~~



~~* *~~
~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Måste redovisa lite av min rosabandet insamling....

480kr !
Har jag hittills fått ihop med er hjälp......
TUSEN TACK !!!
Än är det ju några dagar kvar på kanpanjmånaden så det blir nog lite till hoppas jag...
~~* *~~
~~~~~~~~~~~



16 kommentarer:

  1. Hej Nilla,
    sweet soooo sweet!
    hugs from andrella

    SvaraRadera
  2. Heej gulliga Nilla,

    du är så go! Tack för dina goa ord, du får mig att le! Men vilka saker du har haft för dig, du har gjort massor! Du är HELT galet duktig!!Jag gillar verkligen tuttarna och tanken till rosa bandet! Åhh dina praliner ser smaskigt goda ut!

    Oj, det är inte så långt kvar tills bebisen kommer, vad spännande:P

    Många gosiga kramar
    Elin

    SvaraRadera
  3. Hej Gumman,

    att du orkar hålla på med stor magen, fast det är klart du sitter väl hoppas jag.
    Dina praliner ser minst lika goda ut som köpes.
    Ha D GOTT
    kRAM Sari

    SvaraRadera
  4. Ja men alltså! :o)

    Hur fenomenal är inte DU! Finns det nåt du INTE kan virka???! Som vanligt så sitter jag här och ser ut som en fågelholk! Jag blir precis lika impad varje gång jag tittar in här hos dej och ser det du gjort! Du borde få nobelpris i kreativ virkning!

    Må så gott :o)

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  5. Hej Nilla!
    Vilka ursöta praliner:)

    Åh vad kul att du fått ihop nästan 500kr på dina fina rosa band!! Toppeninitiativ tycker jag!

    Ha en härlig vecka,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Hur går det med jäsningen, ingen bakelse på G än?
    Du är helt otrolig du, tuttar och praliner...är det hormonerna tro?...hihi!
    Lika härligt som vanligt min vän...du är bara bäst!

    Gokramen!

    SvaraRadera
  7. Läckra praliner! Mmm... Det vattnas i munnen! =0)
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Oh så söta godingar:)
    Så roligt att du har nya produkter hela tiden och jag är sån med att inte vill göra samma gobit utan sitter alltid och försöker att hitta på nya ideer:)
    Det är så inspirerande att komma hit in!
    tack för det
    Hoppas du inte har så lång tid kvar nu till lilla bebben visar sig:)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Åhhh Nilla så söta..
    Och jag hoppas fler köper rosabandet eller någon tutte från dig... Måste bara säga igen du är sååå otroligt duktig...
    Kraaam Nostalgi och rosor Linda

    SvaraRadera
  10. åhhhh Vilka söta praliner du har gjort kanon gulliga.Ha en skön kväll och en härlig tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  11. hallojs Nilla!! Hoppas du o maggen mår fint!!! O att ni båda;) haft en mysig helg!! Så söta bakverk du skapat!!!

    Go kväll! Kramis Millis ♥

    SvaraRadera
  12. Tack vännen för dina alltid så goa kommentarer!
    Men så fina praliner, fattar inte att du har tålamod med alla bakverk :)
    Kram på dig!!!

    SvaraRadera
  13. heisann ja ikke sant de candy lightene var søøøte:)

    jeg kan sende til Sverige, men må bare få tak i fler fra Usa først :o)

    SvaraRadera
  14. jeg skulle gjerne hatt noen av dine ting også som du har strikket !! :o)

    SvaraRadera
  15. Du e bara så duktig...de e nästan så jag tappat lusten helt me den lilla virkning jag kan...för d du gör är...-ja,de går inte matcha liksom :)

    SvaraRadera
  16. Tänk om man kunde hålla sig till virkade praliner, då skulle det vara mycket enklare att hålla vikten. Har varit sååå duktig att hålla igen, men nu är det som man blivit manisk på allt som är onyttigt.
    Nu är det väl inte så lång tid kvar för dej, spännande. Tänk att få en bäbis att gosa och snusa på lyckos er.
    Ha det gott vännen
    Kram Nettan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla