tisdag 3 november 2009


~~* JULENISSAR *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Först vill jag tacka för alla gulliga hälsningar & omtankar om mig & magen...
DET VÄRMER GOTT !!!
Är själv lite dålig på att besöka & kommentera inne hos er just nu av förståliga själ kanske......
*LER*
Men jag besöker er lite då & då...



Ett tomtepar har tillkommit i familjen.....
~~* ♥ *~~




150 kr paret kostar dom.
~~* ♥ *~~




Julen smyger sig sakta in här i Bergeröd.....
~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




Fler NYHETER är på intåg.....
~~* ♥ *~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har fått en AWARD av gulliga
ANKI med bloggen
Tack för den den värmde min dag......självklart får du den tillbaka!





Sen ska den ju ges vidare oxå.....denna gången får det bli;



STYGN MED STIL - Therese

VITA SMÅ HJÄRTAN - Agnetha

DRÖMMAR AV SILVER - Anna-Lena    (för mig en ny blogg)

Kopiera bilden & skicka den vidare om ni vill.....



15 kommentarer:

  1. Vilka gulliga tomtenissar.Hur söta som helst.Grattis till din award.Den är du värd och mer ändå.Ha en mysig tisdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Det var längesen!


    Vilka fina små-bakelser som bordsdekorationer du gjort till mnin systers dop!

    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej Nilla!
    Förlåt det var så länge sedan jag kommenterade men jag kikar in här och smyger ofta! Såååå spännande med bebisen, bara 9 dagar kvar, det kan ju faktiskt lika gärna ske i natt eller så!!! Jag önskar dig verkligen all lycka till!!!

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Söta nissar! Din fantasi är avundsvärd. Hoppas att den lille/lilla snart tycker att det är dax att titta ut. Det är ju inte roligt mot slutet. Då är varje timma en enda väntan.
    Mysigt med lite försmak av julen, mörkret börjar ju blir mer och mer påtagligt. Trots detta går dagarna fort tycker jag, men hösten hittils har ju varit väldigt fin!
    Ha de gott och var rädd om dig!

    SvaraRadera
  5. Oj nu är de ju inte långt kvar!!! Såå spnnande!!! Kul att se vad det blir nu då!!

    sött tomtepar..o maileg trumman var med dunder söt!!!

    Ha det så gott nu o ta hand om magen så här det sista!!!!

    kramis♥

    SvaraRadera
  6. Det var ett par söta nissar du virkat till. Nu är det inte lång tid kavr :-)
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  7. Vilka gulliga nissar du har virkat! Åå förstår att det är snart dags, vad spännande! Vi, bloggisar är förväntansfulla och håller tummarna för dig! Grattis till Award!

    Många bamsekramar Elin.

    SvaraRadera
  8. Oj är det snart dax,,så spännande!! massa kramar till dig..

    SvaraRadera
  9. Hej Vännen du är min dator hel och jag bara ler, känns som om jag hade en liten stund över och ville kika in och lyckönska dig snart blir ni fler i familjen så spännande. Underbar trumma den är verkligen maileg lik så fin, blir fint med tre stycken i olika storlekar vilka julklappar.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  10. Åhh det är sååå roligt att hitta nya bloggar, och vilka hantverk du gör då!!! IMPONERAD!! Ciao Malin

    SvaraRadera
  11. Härligt att du smyger in julen lite, jag diskuterade gran med sonen igår när vi var till skogen! Gissa om jag fick idiot-blicken?? Men det är ju inte för tidigt att titta, eller?!...hihi!
    Urgulliga tomtar du har gjort! Åter igen...du är bara helt fantastisk!
    Här snöar det faktiskt idag, och det är ganska fint!

    Ha en fin dag min vän och kramen till dig & maggisen!

    SvaraRadera
  12. Grattis till Awarden!! Fint tomtepar du gjort. Du är så himka flitig.
    Så nu är det bara en vecka kvar alltså?! Spännande!!
    Sköt om dig och bakelset! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Skulle gärna vilja titta in hos dej,för när jag ser allt du gjort så har mitt huvud börjat fantisera om hur det ser ut hos dej med allt virkat...........för du har väl kvar ett exempel av allt du gjort,eller.Och nu till jul så kommer du att ha gjort ett helt Tomteland ,min hjärna njuter!!!
    Tomtarna är som allt annat,jättefint!
    Nu är det bara 2 dagar kvar:)!

    Kramar Kajsa

    SvaraRadera
  14. Tack söta snälla du för Awarden, jag blev överlycklig!! (Nu ska vi bara se om jag lyckas kopiera över den till min blogg.....hmmm....)

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla