fredag 13 november 2009

~~* ♥ MUFFINS *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja här sitter jag & virkar, bloggar, städar mm mm
allt för att få tiden att gå eller snarare få igång verkarna..men inget händer.
Kanske skulle ta & påbörja en tapetsering eller så ;-)
På måndag blir det barnmorskan igen...får se om det ska sättas igång eller inte.



Pepparkaksmuffins med glasyr & lingon...mums
Lingon pärlorna var slut så det fick bli i garn istället...
~~* ♥ *~~




Små röda ♥ fick pryda på toppen....
~~* ♥ *~~




Söta till Alla ♥ dag oxå.
~~* ♥ *~~




80kr/st eller 3 för 200kr
~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




TACK för alla söta kommentarer..ska försöka kika in till er alla.
Ni är bara bäst !!!
Ha en underbar helg & håll tummarna för att jag får åka in till BB i helgen !


20 kommentarer:

  1. Men nu var jag först!!!

    Åh så söta! Perfekt när man har tandvärk ;-)

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Vad söta peppakaksmuffins.hur söta som helst.vad du är duktig.Ha en mysig fredag stora kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina dessa va..ja jag ska hålla tummarna för dig kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh vad jobbigt för dig att inget händer på bebisfronten. Supersöta muffins du gjort. Ha en finfin dag. Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så ljuvligt söta de är! DUKTIGA dig!

    Håller tummar och tår för att det blir babyresa i helgen.

    Lycka till med det förestående om något händer i helgen!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  6. lycka till blogvännen ha en trevlig helg...

    SvaraRadera
  7. Men guuuuuud så sööööööta!! Håller tummarna för dig.. kram kraam

    SvaraRadera
  8. Tjusiga skapelser! Jag håller tummarna! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Oj, vilka gulliga bakelser! Jag tror nog det blir dax i natt efter en lite sötlakrits. Ha det gott! Tänker på dej!
    Massor av Keamizar!!!

    SvaraRadera
  10. Åh Vännen, så underbara muffins nu är det bara upp och springa i trapper så har jag fått igång alla fyra trollungarna. Brukar bestämma mig att varje gång det var reklam paus blev det en runda i trappen och jag tror det fungerar.Lycka till.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  11. Så spännande! Jag har ett jättebra tips på hur man får igång det hi,hi. Med båda killarna har jag varit på rejäl shoppingrunda dagen innan. Kramis Nilla

    SvaraRadera
  12. Så underbart !Du har bakat och klart tills babyn och du kommer hem och människor strömmar till med "gröten" för att gratulera!

    Lakris och spring i trappor.......vräkning;)
    Du väntar på ditt 6e barn så du vet nog hur det är............!!!

    Kramar Kajsa

    SvaraRadera
  13. Så söta muffins du har virkat.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  14. Men Nilla, du är sjukt duktig, vilken fantasi!! Hur hinns du egentligen?? Jag håller tummarna att du ska få bebisen nu nu nu i helgen!!

    Många värkarkramar Elin

    SvaraRadera
  15. Håller mina tummar och tår att bebisen kikar ut i helgen!!! Jätte söta hjärtbakelser :)

    SvaraRadera
  16. Hallojsan Nilla.
    Hoppas och håller tummarna för att du redan är på BB:)
    Själv var jag ute och gick maraton innan det
    satte igång.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  17. Men Nilla då!
    Vilken otrolig energi du har.
    Blir ju trött bara av att läsa om allt du gör, och då har du ju en inneboende oxå :)
    Lycka till, när det än blir.

    Kramar Mari

    SvaraRadera
  18. Va du kan! Såå inponerad! Har köpt en prinsessbakelse en gång.. Jag gillar inte den äkta (att äta).. Men, denna av garn är underbart god.. Härligt grön färg med en skön rosa ros på toppen..

    Kram mia

    SvaraRadera
  19. Men lille bebis, har du inte kommit ut än!! Tvinga mamma sitta o vika dagrna i ända...när det är dig hon vill rå om!! Tycker jag allt du ska va snäll mot mamsen o kika ut snart!!!Så hon får lite virkpaus, det är hon väl värd!! Vi är nog många här som är sååå nyfikna på dig, du lille, lille!!!
    SÅÅÅ KOM UT NU ;))

    Millis

    SvaraRadera
  20. Hej Nilla!
    Åh vad söta!! Håller tummarna för att du är på BB eller på väg dit;)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla