söndag 15 november 2009


~~* TRYFFLAR *~~
~~~~~~~~~~~~~~
Virkar just nu julgodisar på löpande band....




~~* ♥ *~~




Vita,  nougat,  choklad
~~* ♥ *~~




VIT CHOKLADTRYFFEL...mums !!
~~* ♥ *~~




NOUGAT TRYFFEL.....mmmm
~~* ♥ *~~




CHOKLAD TRYFFEL.....
~~* ♥ *~~




4 st/ 100kr i blandad kompott
~~* ♥ *~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja som ni förstår så är jag hemma än...
Just nu är det såååå lugnt i magen & resten av kroppen.
Känns knappt att jag är gravid alls.....
men det är nog lugnet före stormen nu, hoppas jag på.
~~* ♥ *~~


17 kommentarer:

  1. Oj vad du virkar. Skönt att du kan göra något undet tiden som du väntar. Det blir många smarriga godsaker. Då får vi höra i morgon om lilla bebben tittar ut snart.
    annika

    SvaraRadera
  2. Du er jo kjempe flink....De så delikate ut...Koselig å følge med på bloggen din..Alltid mye spennende..
    Kreativ søndag videre
    Klæm Linda

    SvaraRadera
  3. Väntar och njuter av dina "smarriga" tryfflar.

    Kramar Kajsa

    SvaraRadera
  4. OJOJOJ vad fina saker du gör.Ja du är så himla duktig.Du väntar o väntar .Ja undrar när det kommer en gullig bäbis??????Ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  5. inget är som väntans tider.........

    SvaraRadera
  6. Hej MEEEEEEEEEN SÅ SÖTA åh man vill smaka på dom! DOM är riktigt riktigt gulliga Pernilla! Det blir en storsäljare WOHOO! Är du fortfarande hemma! Händer det ingenting??? kram

    SvaraRadera
  7. Mums tryffel... lika flitig som alltid, trots att det snart är dags för bebis.

    Kram kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. Nej men snart händer det ska du se hiihi. Måste ju komma ut. Usch ja det där med ryggont kommer jag ihåg gud jag släpade mig fram med kryckor sista tiden med Josefin mina ben ville inte fungera hade sån fog lossning. Usch! Så nu får jag inte göra fler barn! Läkaren sa att det kan bli ännu värre. JAAA nu vart jag äntligen av med furu bordet och får in vitt. NU ska jag slipa det gamla och göra i ordning det och ta hem det igen, den har snyggare fot. hihi. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  9. Sååå fine! Vil ha! Jasså så du har fortsatt baby i magen, kos dere dere og nyt dagene! FØlger spent med!! Klemmer fra Anita

    SvaraRadera
  10. Mmm... De där såg goda ut!
    Kram!!

    SvaraRadera
  11. Jag är så oerhört imponerad av dina konstverk..
    Får hoppas att du slipper vänta mer nu..Skall bli spännande och se vad du får..Kram till din morgondag..Susanne

    SvaraRadera
  12. Hmm, inget nygräddat i helgen...ja du ser, det är inte såå långt till den 29:e *ler* Det kan gå!!
    Nej det är nog som du säger, lugnet före stormen!
    Det ska bli såå roligt att se vad det blir för going!
    Supermumsiga tryfflar har du iaf gjort! Du är lika otroligt som vanligt!

    Kramis till er båda!

    SvaraRadera
  13. Så mycket otroligt fint du virkat!!! Vill ha allt. Men det är så roligt att virka själv, även om det blir långt ifrån samma resultat.

    Hoppas det kommit en liten bebis sedan ditt senaste inlägg, vet hur det är att gå och vänta på att de skall vilja komma ut.

    Cathrin

    SvaraRadera
  14. Vilka fina tryfflar du gör. Jag får så många komplimanger för den fina rosa rosetten jag köpte av dig. Jag återkommer med beställning men det ser ut som om du snart får mycket att göra.
    Jag hoppas att du slipper vänta så länge till men väntar man på något gott så....
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  15. Hej Gumman

    men vad gör du hemma??? Jag har ju sagt att du ska föda idag, på min joffes födelsedag:)
    Nej se så upp o hoppa i trappor osv hi hi.

    Fina tryfflar du gjort

    Ha en fortsatt trevlig måndag
    Kramis Sari

    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  16. Ojojoj vilka fina saker du gör! Ville bara skriva en rad för att ge massor av beröm! *kram*

    SvaraRadera
  17. Heeeej goa Nilla!

    Åh så bebin är inte ute ännu..och vräkningen ignorerade hon/han också, hihi

    Skönt att du mår bra och är vid gott mod :)
    Jag hade varit extremt otålig, men nu kan det ju inte vara tal om så många dagar, eller nästan timmar :) Gisar att det är igångsättning inom kort om det inte startar av sig självt.

    Kram goa söta och lycka till!!!
    Mia

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla