måndag 9 november 2009

~~* JULKLAPPSTIPS *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag har gjort i ordning ett litet kakfat för ev. julklapp eller present.
Levereras på ett pappfat med tårtpapper & cellofan.



120kr
~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja som ni märker så är jag hemma än...utan att något händer.
Förutom att jag får ondare i ryggen..men magen ICKE....!
Idag blir det en tur till MVC för att se hur jag & bakelsen mår...hihhi..
Hoppas kunna lägga in mig på BB till helgen...
Än är det ju några dagar kvar så jag får väl inte klaga allt för mycke.Men det gör ju inget om det kom tidigare...*LER*


11 kommentarer:

  1. Vilket sött litet fat och bra idé! :)

    Håller tummarna för att bakelsen snart vill komma ut. Sista tiden är vad jag förstår bara en lång väntan...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint fint vännen! Åh du är bara hemma du Hm när ska det hända nåt! kram

    SvaraRadera
  3. Så fint och vilken bra idé att det redan är färdigt för att ges bort!! Hoppas att bebisen vill titta ut snart och visst vore det roligt om även du får en liten Ebbe!!

    Kram Moa

    SvaraRadera
  4. Det finns ju nåt ordspråk som heter....

    "Intet är som väntans tider" :o)

    Underbara virkningar som vanligt!

    Ta hand om dej nu :o)

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  5. Nääe du, det går inte för sig! Jag har ju gissat på den 24:e i din tävling och jag vill ju vinna priset!:))
    Förstår fullständigt att du vill träffa bebisen tidigare, bara skämtade!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack sötis!! Jag fnissar..hihi snart kommer värkarna å då kommer din gulliga bebis, jag längtar jag med!! Å du med är bäst, se vilka underverk av bakelser du virkar helt galet otroligt fint! Alltså kakfatet är så gulligt!!

    Vilken mysig bild på magen så ser man din stickade tröja med knapparna!

    Gosmysiga kramisar Elin :)

    SvaraRadera
  7. Fiffiga du!
    Jaså du tror att det blir till helgen du??...nää det tror inte jag, hihi!
    Fast för din skull då, får jag väl hoppas liite att det blir som du vill *ler*

    Goaste kramisen!

    SvaraRadera
  8. Hej Gumman

    nä nä nu får du knipa:) jag har ju sagt den 16,e:)
    Förstår att du börjar vara lite less nu, men snart kommer bakelsen,,,precis lagomt till jul.
    Kakfatet är naturligtvis bedårande
    Ha d gott
    Kram Sari

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Idag hoppas jag att din lilla bakelse vill titta ut! Efterom jag gissat dagens datum i din lilla tävling! *fniss* Så många fina amigurumier du gör.....ja, man fastnar lätt.....själv gör jag bakelser på löpande band, gröna pronsessbakelser......ska ha som skojiga julklappar.
    Hittar du dina mönster på nätet, eller gör du dina egna.
    Lycka till med din lilla mage....hoppas du snart får säja:
    -Hej, du lilla parvel.
    Jag blev ju mormor i maj, så jag vet prixxis hur det kan vara så här i slutet.
    Om du vill kan du titta in hos mig och höra hur det lät på vårt barnbarns dop. Morfarn(= min man) hade skrivit en sång till lilla barnbarnet och mamman(= vår dotter) sjöng för henne!
    Kramn
    /Lotta

    SvaraRadera
  10. Så sött du gör Nilla, att du fortfarande orkar att pyssla och stå i, du är att du.
    Vart är den där lilla någonstans, nu får den att komma ut så att du kan få skunka i hop lite hihi.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Åh så sött du har gjort.
    Så otroligt mysigt att du väntar smått. Lycka till med allt. Kommer titta in här nu då och då för att hålla mej uppdaterad. Massa mysiga inspirerande bilder att titta på.

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla