onsdag 11 november 2009

VIRKADE WIENERBRÖD
~~* & *~~
NYBAKADE BULLAR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När jag sitter i väntans tider så sker det ett & annat...vilken energi jag har.
Virkar, städar, fixar & donar...
Ja det kallas väl att man boar........





Ett par frasiga wienerbröd har tillverkats.....
~~* ♥ *~~




60kr st.....
~~* ♥  *~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag har haft min Älskling hemma några dagar...vilket har varit en skön avlastning.
Satte en bulldeg men insåg snart att jag inte skulle orka stå så länge & baka ut dom...
Peter & pojkarna kom till undsättning.......
*LER*



~~* ♥ *~~




Emil......buspojk !
~~* ♥ *~~




Köksbordet är belammrat med mina garner & annat pyssel....
Letar vita stolar...gärna olika eller oxå kyrkbänkar till köksbordet.
~~* ♥ *~~




"Dea" & Emil
~~* ♥ *~~




Min STORA kärlek Peter......
ÄLSKAR DEJ MEST !
Utan dej är jag halv............
~~* ♥ *~~
~~~~~~~~




14 kommentarer:

  1. Ingen baby än!Otroligt vad du produserar in i det sista......!Härligt med hjälp av liten och stor.Och en ny blogg.Jättefin!Jag har också fixat en ny..var inte nöjd med min..men kanske nu..får se!!!
    Minns att när jag väntade min yngste(nu 22år)Så virkade jag påskkycklingar.Dom satte igångförlossningen o där låg jag och virkade.För kycklingarna skulle vara färdiga till påsken,han är född den 14e april.Härligt minne!
    Följer dej med spänning!

    Kramar Kajsa

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva det viktigaste.FINA barn du har!!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Så fina bilder på barnen, baket och allt och vilka smarriga wienerbröd du gjort!mmmm så gott kram

    SvaraRadera
  4. Gomorron Nilla !Vilka smarriga wienerbröd du har gjort.Mysiga bilder på barnen.Ha en skön torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hoppas hotet om vräkning sätter fart på det lilla knytet.....känner med dig! Sa du att det är nr sex som du härbärgerat i din mage! Duktigt jobbat....jag stannande på två hyresgäster (ler)
    Tittar in med jämna mellanrum för att få se hur den nya världsmedborgarne ser ut!4Kramis
    /Lotta

    SvaraRadera
  6. Härlig hjälp i köket! Snart snart är din väntan över!
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket ja jag hoppas att det är nån som är intresserad av den. Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka goa hjälpredor du har, såå söta killar.. Och vilken go kommentar till din käraste man...
    Jo sängarna dyker ju upp ibland, men just när man letar finns dom inte.. Jag har en 120 bara och Sara en 90.. Tycker de e ganska fint med 2 st 90, så de ser lite gammeldags ut...
    Hoppas vi snart får höra att lillen har kommit ut... Kraaaaaam kram Linda

    SvaraRadera
  9. Vilken tur att du hade hjälpredor att ta till med bulldegen! Kan tänka mig att du satte degen av bara farten. Utan att tänka på ditt tillstånd så att säga. Som det kan bli när energin flödar! ;0)
    Sköt om dig!
    Kramisar!

    SvaraRadera
  10. Hej Nilla!
    Vilka söta grabbar du har;)

    De där wienerbröden ser mumsiga ut o kalorifattiga är de ju oxå,hihi!

    Ha en trevlig fredag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej Nilla Pilla!!!
    Vilket bullbak..härlig familj som hjälps åt!!! Bullar ska ju alltid akas sådär i sista stund innan man ska föda..är nog ett tecken då..att det är dax då..vem vet..du kanske just åkt in;)))Ska ju bli såååååå spännande...
    antar att ni är en ivrig o spänd hög deärhemma som tycker likasådant!!!!!

    Kram på dig vännen♥
    Vet du vad det bästa är att va gravid...
    sagt av min storprins nu när jag väntade lillen;
    Mamma, du har ju två hjärtan nu!!..så sant så sant!!!
    (Hmm..o 2 hjärnor tänkte jag snabbt
    Lite extra smrt nu alltså;)!!!!)

    SvaraRadera
  12. Mysigt bed bullbak. Hoppas verkligen den lille "bullen i ugnen" vill titta ut snart.
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  13. Härligt att du får lite hjälp nu när det är som mest!! =) Hoppas att du blev nöjd med dina saker och att du mår super!!

    Tänker på dig och önskar all lycka!!! Babylådan kostar 499 kr..den är väldigt stor och tung (gedigen). Den lilla kostar 149 kr.

    Stor kram på er alla!! Malin

    SvaraRadera
  14. Hallå gumman!

    Det var lääänge sedan jag kikade in....bloggar knappt alls just nu...
    Så kom jag just på.....
    jä......larna Pernilla!!!
    Har jag missat???
    Så pustar jag ut och noterar att vräkningen inte funkade......fniss...

    Lycka till o hoppas lilla liten kommer ut nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla