onsdag 25 november 2009

~~* JULKORT AV TAGS *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ja som ni märker nu så är jag allt här hemma.....ingen babis än!!!!!
Imorron ska jag in för bedömning...känner mig som rena avelston...hihihihihi
Jösses såå nevös jag är, det blir bara värre för var gång tror jag.
Men detta ska ju gå bra.
Eller hur ???
*LER*
Packar väskan å räknar med att få stanna inne i morron, så nu ska det äntligen bli färdig gräddat Annars börjar det nog snart osa bränt.......hihihihihihi..
I väntan på att nått ska hända har jag gjort färdigt


ÅRETS JULKORT.....!




Köpte söta TAGs hos underbara Sanne med webbutiken
Besök gärna henne...underbara saker säljer hon !




Tusen tack Sanne för dom extra jag fick av dej..har inte haft tid eller ork att mejla dej så nu tackar jag dej här...hihihi'
~~* ♥ *~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så här blev mina kort......




Tog gamla papper som jag köpt på loppis för en tid sen.....
knöt fast tagsen med ett linsnöre....
~~* ♥ *~~




~~* ♥ *~~
~~~~~~~~~~~




~~* ♥ *~~
~~~~~~~~~~~~




~~* ♥ *~~
~~~~~~~~~~~~




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PUSS , PUSS
Nu återkommer jag efter helgen med en bäbis......
HOPPAS JAG...
*Ler*




26 kommentarer:

  1. åh så spännande! Jag är lite avis måste jag nog erkänna ;) Du är så duktig på ALLT så detta gpr finemang!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen det för din skull..Lycka till kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Vilka fina julkort!!! Vilket påminner mig om att jag borde börja göra mina... hm!!

    Så spännande Nilla! Tänk om du om ett par dagar är mamma till ännu ett litet underverk!!! Förstår att du är pirrig... det skulle jag vara. :)

    Jag tänker på er och håller tummarna!

    kram Willewira

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kort du har gjort!
    Hoppas, för din skull, att bebisen snart kommer.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Trodde minsann att du varit på väg till BB eftersom du inte hört av dig på några dagar på din blogg. Lycka till i helgen.....har själv lovat en gammal elev att vara med på hennes förlossning i februari då hennes man inte vågar. Har jobbat både på BB avd. och förlossning tidigare.

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka fina kort du gjort! Hoppas nu att gräddningen blir klar i helgen då!! ;0)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Kära Nilla !
    Hoppas att allt går bra nu & att Bebisen anländer... julkorten är underbara.
    Jag tänker på Er... lycka till.
    Kramis
    //Siv

    SvaraRadera
  8. Jättefina jlkort som du gjort. Lycka till nu med den lilla bullen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Hejsvejs söta Nilla!!
    Åå lider ned dig...vet hur gärna du vill lillen ska ut...kämpigt värre sista tiden...men den som väntar på nåt gott;)))

    Attans där sket sig min gissning på 23:e:)))

    Lycka nu till o MYYYYYYYYYSSS med din lilla bebbe nät den så kommit ut!!!

    SvaraRadera
  10. Vilka söta julkort.Vad jobbigt.Hoppas att det blir en söt liten bäbis snart.ha det gott och lycka till.Bamse kramizar Rita ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  11. Sååå fine kort også så fint at du straks er tilbake med babyen :0)) Lykke til!

    SvaraRadera
  12. Underbart fina kort, jätte söta. Ja nu är det väl snart dag för den lilla att KOMMA UUUUUT håller alla tummar kram

    SvaraRadera
  13. Hej gumman du har nåt att hämta hos mig kram

    SvaraRadera
  14. Hej Nilla!
    Nämen, nu får den lilla bebben i magen ta o komma ut, hihi!

    Vilka söta kort du har gjort:)

    Ha det gott nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  15. Lycka Till du omtänksamma och goa människa! Blir så glad av alla dina fina kommentarer! ;) (Jag skulle ha röstat, visste att den skulle komma på min sons födelsedag, den 27...hihi!!)
    Vad spännande att du nu packat...elller, ja förmodligen "virkat" skötväskan! ;)
    Önskar er all Lycka!
    Kram WLC

    SvaraRadera
  16. Men vilken rackarunge som håller mammma o pappa på streckbänken så här länge:)
    Fina julkort


    Ha en fin första advent
    Kramis Sari
    http://www.lillaprovence.se

    SvaraRadera
  17. Hoppas att den lilla bebisen har kommit.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Nu ska du ut Napoleon , där kan du inte ligga o ta musten ur stackars mamma Kramisar //STINA

    SvaraRadera
  19. Jättefina julkort du har gjort. Lyckans den som får ett sånt i sin låda.
    Hoppas du får en fin advent & att den lilla/lille vill komma ut. Lycka till å Kram /madelene

    SvaraRadera
  20. Åhhh ditt pyssel i all ära men nu vill jag se lilla egna bullen du haft i ungnen hi hi.. Varje gång man tittar in hoppas man.. Du måste ju förstå och tänka på oss bloggare he he... Förstår att du tycker de är dax nu, jag skulle klättra på väggarna... Men nu antar jag att de kanskeär på g... Ville önska en härlig advent..
    Kraaaaa ram Linda

    SvaraRadera
  21. Det kommer att gå bra. Min yngsta ville stanna kvar länge i magen han också. Nilla

    SvaraRadera
  22. Tack gumman! Önskar dig detsamma!!!!
    Lycka till med bebisen!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  23. Hejsan!

    Vackra kort!

    Och en bebsi till 1:a advent vore väl inte så dumt...som du har väntat!

    Ha en skön advent!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  24. Hej vännen!
    Hoppas på bebis nu.... Hoppas det är bra med er!!!
    Kram --<-@

    SvaraRadera
  25. Grattis grattis Pernilla och Peter!

    Åh, så söt du är, du nyanlände lille världsmedborgare, där du ligger insvept i min mobil! Var nu snäll med mamma som har härbärgerat dig så länge.

    Vi firar ju jul i Skogås i år, men vi ses kanske under nyårshelgen.

    puss puss
    /tant Jennie och de tre musketörerna

    SvaraRadera
  26. Läser att du ska få bebis när som helst nu och önskar dig all lycka till i världen. Jag har en sexdagars bebis hemma så vi kommer ju att ha jämngamla bebisar:)
    Kram Thea.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla