onsdag 18 november 2009

~~* SIGILL *~~
~~~~~~~~~~
Vita paket med röda band & lackade sigill verkar vara årets trend...nått som jag var tvungen att testa.....
Virkade små paket till granen & mera smällkarameller..
Kikade in på H&M & gjorde en beställning i detta tema oxå......





På köksbordet just nu........
~~* ♥ *~~





En julklappssäck från H&M fick följa med i kundkorgen
~~* ♥ *~~





Smällkaramell med lacksigill
~~* ♥ *~~




En ny julgransmatta fick det bli i år oxå....
~~* ♥ *~~





Små virkade paket med sigill.....
~~* ♥ *~~

En underbar bordslöpare & likadana kökshanddukar fick hänga på oxå...
~~* ♥ *~~





En närmare titt på paketen.
~~* ♥ *~~






Ja här sitter hon  & virkar......VÄNTAR , virkar,  VÄNTAR
men inga VÄRKAR så långt ögat kan nå...så om ni inget annat hör så sitter hon nog här några dagar till......
*LER*



11 kommentarer:

  1. Finns det något garn kvar i din affär?????Hihi Åhhhh du väntar och väntar.Vad fina grejer du gör.Ja du är duktig du.Ha en skön kväll vännen ♥ kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. hej nilla o lilla bebis!!!!
    såå läckra virkade julgranspyntisar!!!

    hihi..ja nu vet jag varför bebisen inte kommer ut!!!!
    Tog nämnligen ett litet snack med den...o vi kom överens om att sötisen skulle stanna kavr till s den 23:)) Hoppas det var ok för dig!!!
    de var ju nämnligen det datumet jag gissade på i din tävlig!!!
    Så söat bebis..stanna nu snällt kvar..så hinner mamma virka till stora granen med;))

    SvaraRadera
  3. MEN vännen! Du måste ju virka i 210 så mycket som du får gjort! Och så fint!!!! Tack snälla för kommentaren! Japp jag ska på ett möte om starta eget på fredag så vi får väl se! Ha en fin kväll nu. BABYN DÄR INNE!!! HALLÅÅÅÅ! Vi vill att du kommer ut nu snälla kan inte du göra det??? så vi får se HUR SÖÖÖT DU är!! Vi längtar också!! hihih kram

    SvaraRadera
  4. Halloj där...
    Tack för Din härliga kommentar, det värmer så gott. Vilka ljuvliga saker Du virkar oxå har Du beställt roliga ting till julen.

    Jag tycker faktiskt oxå att lilla bebisen kan komma ut nu - det måste kännas ganska så trångt därinne.

    Jag skall skvallra till Dig vad som döljer sig i adventskalendern... Bio, Äventyrsbad, Bowling oxå Slalombacken (Kåbdalis) där har de snökanoner så säsongen är redan i full gång.

    Ha det gott, kramis från mig
    //Siv

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Men snälla rara, vad du har utvecklat din virkkunskap, vilka fina grejjer du gör. Jag har inte bloggat på över ett år och letar runt igen efter gamla bloggar jag besökte förr. vips, så hittade jag dig igen. O nu är du gravid oxå. GRATTIS!!!!!
    Det va facktiskt ärligt ett av dagens nöje o se din blogg igen. Jag minns dina första grejer du virkade, för det va då jag bloggade som mest. Det va roligt att kika runt här. Blev sugen på burkhättor du gjort. Men en massa annat oxå. Nu ska jag kolla runt ordentligt här en stund. Va bara tvungen att säga mina spontana tankar. Om du minns, kanske inte men min tidigare blogg va vintage and romantica.
    Sen den 13 nov, blev det sagolika sinnen.
    Hoppas du får bebben snart, sista tiden är mödosam.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  6. Men du så mycket fint du gör!! Jag blir ju alldeles sugen på att handla av dig!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Jösses vad fint! Varje gång jag ser att du lagt in nåt nytt tror jag att bebisen tittat fram men du har ju såååå många bebisar att den hinner nog inte med ;) Jag kan tänka mig att du funderar på att ta med virknålen på BB ...eller? Du är bara för duktig!!!

    SvaraRadera
  8. Men hjälp så flitig du är! Och så fina grejer du gör..avundsjuk:)

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  9. oj vad fint det var att pynta granen så, lika kul att kika in varje morgon som vanligt =) håll ut några få dagar till för enligt min gissning så kommer bebisen på måndag den 23:e ha det så jättebra och lycka till kramar från Annika och Julia

    SvaraRadera
  10. Sitter du kvar? Kommer inte ihåg vilket datum jag gissade på, men nu är det nog nära. Bra att du har din virkning, jättesöta saker till granen. Bara och klä till jul. Och fina saker du beställt från HM också.
    Lycka till nu
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. O vad fint! Vad du hittar på och är så snabb!! Hoppas bebisen väljer att komma ut snart!! Förstår att ni alla vänta.... Så spännade!!

    Kram Moa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om ni skriver en liten rad!
~~* ♥ ♥ ♥ *~~
Nilla